معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از دریافت ۶۶۶ مجوز استخدام در حوزه‌های بهداشت و درمان استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این تعداد نیروی انسانی پس از قبول در آزمون به‌کارگیری خواهند شد.

حسین دهقانی روز پنجشنبه اعلام کرد: مجوز استخدام ۶۶۶ نفر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شد و این نیروها بعد از قبولی در آزمون، در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی، جذب و به‌کارگیری می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد اکنون ۱۵۸ مجوز در سایت سازمان سنجش آموزش منتشر شده است و متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش براساس شرایط اعلام شده، ثبت‌نام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: ۵۰۸ مجوز دیگر نیز به زودی در سایت سنجش قابل دسترسی خواهد بود.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، در این آزمون استخدامی به نمره مکتسبه کارکنان قرارداد کار معین، کارگری، شرکتی و متعهدینی که در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله، مستقیم در مقابله با ویروس کرونا و درمان این بیماری از تاریخ اول اسفند ۹۸ در واحدهای بهداشتی و درمانی خدمت کرده‌اند، صرفا در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی، به ازای هر ماه ۲ درصد حداکثر تا ۲۰ درصد به نمره کل اولیه فرد، اضافه خواهد شد.

دهقانی توصیه کرد: از آنجا که اکثر مجوزهای موجود به جایگزینی نیروهای شرکتی و قراردادی خواهد بود، تمامی واجدین شرایط بخصوص نیروهای شرکتی و قراردادی تمام تلاش خود را در مدت باقیمانده به آزمون مذکور انجام دهند تا بتوانند از اولویت قانونی مشخص شده بهره‌مند شوند.