مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برپایی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه ۳ لغایت ۸ آذرماه ۹۸ در بیرجند برپا می شود.

ناصر نبی زاده در جلسه برنامه ریزی این نمایشگاه بیان داشت: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد شرایط مناسب برای دسترسی هرچه بهتر دانشجویان، دانش آموزان و مردم به کتاب در بیرجند برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۳ لغایت ۸ آذر سالجاری در بیرجند برگزار می شود، افزود: در این نمایشگاه بالغ بر ۲۷۰ ناشر و نمایندگی نشر حضور خواهند داشت.

وی از برگزاری سه شب فرهنگی شهرستان های استان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این سه شب، ظرفیت ها و پتانسیل های هر یک از شهرستان ها به مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه معرفی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه برگزاری فعالیت های متعدد فرهنگی و هنری در دستور کار این نمایشگاه قراد گرفته ادامه داد: به زودی ستاد «سیاستگذاری» و ستاد «اجرایی» دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور مسئولان استانداری و همکاران اداره کل تشکیل خواهد شد.

وی توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان و اختصاص یک غرفه پیرامون همین موضوع با اجرای برنامه های متنوع را از دیگر برنامه های این نمایشگاه ذکر کرد.

نبی زاده اظهارامیدواری کرد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۳۰ درصدی از طریق اختصاص یارانه به علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه خواهد شد.

وی یادآور شد: پوستر سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی در آینده ای نزدیک با حضور مسئولان رونمایی می شود.