پیکر سرهنگ دوم محمدرضا اسدالهی ،فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه ، برای تشییع و خاکسپاری به خراسان جنوبی منتقل می شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت : شهید سرهنگ محمدرضا اسدالهی اهل خراسان جنوبی است.
پیکر این شهید  بعد از نماز جمعه استان هرمزگان بر روی دستان مردم شهید پرور هرمزگان تشییع و پس از آن در روزهای آینده، پیکر شهید به زادگاهش بیرجند برای تشییع و خاکسپاری منتقل می شود .

سرهنگ حسن شجاعی نسب در پی شهادت سرهنگ  محمدرضا اسدالهی  پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است :

(بسم رب الشهدا و الصدیقین)

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می نمایند و در این راه از جان خود می گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

بی شک شهید به معراج رفته‌ی امنیت، همکار عزیزمان سرهنگ “محمدرضا اسدالهی” ادامه دهنده رسالت ارزشمند شهدای والامقام عرصه نظم و امنیت است که در عنفوان جوانی عزیزترین سرمایه خود را با افتخار در طبق اخلاص گذاشته و با اقتدار فدای نظام، اسلام و حفظ امنیت این مرز و بوم کرد.

اینجانب آسمانی شدن سرهنگ “محمدرضا اسدالهی”اهل خطه شهید پرور خراسان جنوبی و فرمانده پاسگاه  انتظامی”چارک” بندر لنگه در استان هرمزگان را که حین انجام وظیفه و درگیری با قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد،  به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین همرزمان مجاهدش و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای این شهید والا مقام علو درجات و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت می نمایم، روحش شاد و یادش گرامی.
شهید سرهنگ محمدرضا اسدالهی، فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه بود  در حین درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور