#شکست_کرونا_مردم_همدلی
#کرونا_را_شکست_میدهیم
#رعایت_بهداشت_فردی
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: امکان ارائه ۱۶ خدمت به منظور تسهیل در خدمات مرتبط با فعالیتهای شرکت گاز استان از طریق میز خدمت الکترونیک فراهم شده است.
سید محمود هاشمی اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد مردم شریف استان، شهروندان گرامی میتوانند برای دریافت خدمات غیرحضوری به آدرس وب سایت این شرکت مراجعه کنند.
وی افزود: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرایند خدمات رسانی و تکریم مشترکان، با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم کردهایم تا افراد بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به ۱۶ فعالیت دسترسی داشته باشند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداختها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی و اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت است که به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت قابل انجام هستند.
وی اظهار داشت: درخواست تست کنتور، رفع اشکال قبض، اصلاح آدرس، درخواست جمع آوری تجهیزات، درخواست قطع گاز، جا به جایی یا جمع آوری علمک، دریافت جزئیات محاسبه صورتحساب، درخواست تعویض کنتور، ثبت و پیگیری شکایات نیز از طریق مراجعه به میز خدمت الکترونیک امکانپذیر است.
هاشمی گفت: مشترکان گرامی برای بهرهمندی از این خدمات میتوانند با مراجعه به وب سایت شرکت گاز خراسان جنوبی به آدرس www.nigc-skgc.ir و انتخاب منو میز خدمت الکترونیک درخواستهای خود را ثبت و پیگیری کنند.
دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است.