نشست بررسی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهبندان با حضور فرماندار و نماینده مجلس با بخش خصوصی برگزار شد.

«مجید بیکی» فرماندار شهرستان نهبندان به همراه «دکتر مصطفی نخعی» نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در نشست با فعالان بخش خصوص حوزه گردشگری اظهار نمود: با ورود بخش خصوصی در حوزه گردشگری و تکمیل زیرساخت های گردشگری، باید بتوانیم جاذبه های منطقه را به کل کشور معرفی کنیم.

? وی افزود: می بایست زمینه آشنایی بهتر در حوزه نرم افزاری، شناخت و معرفی جاذبه ها ایجاد و در کل کشور معرفی صورت گیرد تا گردشگر در منطقه بیشتر بتواند ورود پیدا کند.

? فرماندار نهبندان تصریح کرد: در سنوات گذشته سالانه تا ۱۸۰۰ نفر گردشگر و توریست خارجی برای دیدن بیابان لوت به نهبندان می آمدند که ارز آوری بسیار خوبی را در منطقه داشته و کمک بسیار خوبی به جامعه روستایی منطقه بوده است.

? مهندس بیکی در پایان افزود: در حوزه معرفی آثار قدری ضعیف عمل شده اما مجموعه هایی که ظرفیت و پتانسیل خوبی دارند، می توانند وارد این حوزه شوند و رونق بسیار خوبی به حوزه گردشگری دهند.

? همچنین در این نشست «دکتر مصطفی نخعی» نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرصت های مناسب گردشگری در شهرستان نهبندان گفت: در برند سازی محصولات و صنایع دستی شهرستان پیگیری خواهد شد و این اتفاق برای معرفی محصولات شهرستان صورت خواهد گرفت.