مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه در بازرسی از یک انبار بیش از ۱۳ تن اقلام و کالای احتکار شده در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: با اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی سودجوکشف بیش از ۱۳ تن اقلام و کالای اساسی احتکار شده در زیرکوه مقدار زیادی اقلام و کالا‌های اساسی را در یک انبار احتکار کرده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان زیرکوه قرار گرفت.

سرهنگ حسینی افزود: مأموران با تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل ۳ هزار و ۵۵۰ کیلوگرم برنج، ۳ هزار و ۱۰۵ کیلوگرم روغن جامد، هزار و ۶۲۰ کیلو گرم روغن مایع، ۵ هزار کیلوگرم ماکارانی و ۶۰۰ کیلوگرم شکر تعاونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکار شده را ۲ میلیارد ۶۰۰ میلیون ریال میلیون ریال برآورد کردند، گفت: مأموران در این زمینه یک متهم را بازداشت کردند که متهم بازداشت شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی افزود: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.