#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مردم پایه کردن فعالیت های فرهنگی و به کارگیری نیروهای جوان و انقلابی برای برداشتن گام های موثر برای ارتقاء سطح فرهنگی و هنری استان امری ضروری است.

، مهدی رمضانی مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز ( سه شنبه ۲۱ تیرماه) همراه با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از کارشناسان و معاونین این اداره کل با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

علی فرخنده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این دیدار با بیان این که بر اساس پژوهش های معتبر ملی ، مردم خراسان جنوبی در عرصه پایبندی به ارزش های نظام، انقلاب و اسلام در صف اول درخشش قرار دارند، اضافه کرد: خراسان جنوبی دارای ظرفیت بسیار غنی در حوزه فرهنگی است که گاهی به دلیل شکل نگرفتن کار تشکیلاتی، شیرینی آن کمتر احساس می شود.

وی با تاکید بر این که اگر روحیه جهادی ، تفکر انقلابی، کار تشکیلاتی و مدیریت تحولی در گام دوم انقلاب، سرلوحه کار مجموعه ها قرار بگیرد قطعا اتفاقات بهتری رخ خواهد داد، اضافه کرد: می توان در این مسیر از ظرفیت غنی حوزه های علمیه، بقاع متبرکه و امامزادگان، دانشجویان، علمای استان و مجموعه جبهه مردمی انقلاب بهره گرفت.

به گفته وی رهبر معظم انقلاب یک وجه مشارکت مردم در انقلاب را، انتخابات دانستند و به معنای کامل آن، مشارکت را در عرصه سیاست، علم و در اداره جامعه به گونه ای که مردم خود سالار خود  باشند، معنای صحیح مردم سالاری می دانند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما مردم پایه کردن فعالیت های فرهنگی و به کارگیری نیروهای جوان و انقلابی و بهره گیری از ظرفیت با تجربگان در این عرصه برای برداشتن گام های موثر است.