دو معاونت صدا و سیمای خراسان جنوبی در ارزیابی سال گذشته جز پنج مرکز برتر کشور قرار گرفت.

 معاونت صدا و برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیمای خراسان جنوبی در ارزیابی های انجام شده جز ۵ مرکز برتر در بین مراکز استانها قرار گرفت.

معاونت صدای خراسان جنوبی که در شش ماهه دوم با تولید بیش از ۳ هزار ۷۰۰ساعت برنامه در جمع دو مرکز برتر در بین مراکز بود در ارزیابی سالانه خود موفق شد در بین پنج مرکز برتر کشور قرار بگیرد.

میزان رضایتمندی مخاطب و تعداد مخاطب بالا، حضور در شبکه‌های سراسری، موفقیت در جشنواره‌های ملی و جهانی، کیفیت هنری و محتوایی بالای برنامه ها، برنامه ریزی برای چشم‌انداز درازمدت، و اطلاع‌رسانی‌های به موقع از جمله ۱۷ شاخصه ارزیابی های انجام شده بود.

همچنین معاونت برنامه‌ریزی و نظارت خراسان جنوبی براساس ارزیابی ۳۳ گانه موفق شد در سال گذشته جز ۲ مرکز برتر کشور قرار بگیرد.

اطلاعات و برنامه‌ریزی، نظارت، طرح و توسعه سیستم‌ها، برنامه‌ریزی تولیدات مشارکتی و تاثیرگذاری در حوزه‌های پیام از جمله شاخص های ارزیابی شده توسط اداره کل برنامه ریزی و نظارت معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما بود.

در همایش معاونین برنامه ریزی و نظارت استانها با حضور آقای دکتر عابدینی، معاون محترم امور استانها مراسم تقدیر از پنج معاونت برتر استانها صورت گرفت.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور