?بسمه تعالی
مقام معظم رهبری انقلاب(مدظله العالی):
وحدت ، مقاومت و اراده ملت رمز پیروزی در برابر آمریکاست.
?بار دیگر گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب‌های مملو از شور و شوق ایرانیان، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را به تجلی گاه حماسه شورانگیز حضور و آوردگاه باشکوه عزت و عظمت تبدیل کرد.
?روزی که مردم مؤمن و انقلابی خراسان جنوبی نیز همگام با ملت ایران به صحنه آمدند و با خلق حماسه ای ماندگار، طراوت و تازگی دوباره ای به حیات پربرکت انقلاب اسلامی بخشیدند.
?حضور حماسی و وحدت آفرین اقشار مختلف مردم قدرشناس استان در راهیپمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، اقیانوس عظیمی از ایمان، اتحاد، همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.
?بی‌شک این حضور متعهدانه و انقلابی که موجی از شور و امید را به همراه آورده است، رسالت خطیر خدمتگزاری را برای مسئولان سنگین تر و عزم آنها را در مرتفع ساختن مشکلات دوچندان خواهد نمود.
?اینجانب ضمن تبریک این حماسه بزرگ، صمیمانه از همراهی و حضور پرشور، آگاهانه و باصلابت مردم استان در راهپیمایی وحدت بخش یوم الله ۱۳ آبان که در خلق این حماسه انقلابی سهیم بودند تشکر و قدردانی نموده، امیدوارم توفیق الهی کمک و یار و دعای حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحناله الفداء) پشتیبان این ملت و انقلاب اسلامی باشد.
?محمدصادق معتمدیان
استاندار خر اسان جنوبی