باسمه تعالی
?درود بر کارگران شریف ایران اسلامی که همواره با دل و جان در مسیر توسعه و پیشرفت روزافزون جامعه و راه اندازی و حرکت چرخ های اقتصادی کشور پیشگام بوده و در راه خودکفایی و رهایی از وابستگی به بیگانگان ، رونق تولید و اقتصاد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی، پرتلاش و ثابت قدم هستند.
?جایگاه کار و کارگر در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر عظیم الشأن اسلام دستان کارگر را می‌بوسد و می‌فرماید: “این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند”؛ سخن ارزشمند و حرکت زیبای پیامبر عظیم الشان، نشانگر نهایت احترام و منزلتی است که اسلام برای جایگاه کار وکارگر قائل است.
?بر پایه ایثار و تلاش شبانه روزی شما کارگران و تلاشگران عرصه تولید است که امروز ایران‌اسلامی با تکیه بر ستون “اقتصاد مقاومتی” درپی فتح قله های توسعه و استقلال همه جانبه است.
?اینک در سالی که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب به نام “رونق تولید” نامگذاری شده است، چشم امید همگان به دستان قوی و پرتوان شما کارگران زحمتکش دوخته شده تا باتکیه بر دانش، کوشش،خلاقیت و نوآوری، چرخ صنعت این کشور را با سرعتی روز افزون به حرکت در آورده و موجبات اعتلای میهن اسلامی مان را فراهم آورید .
?در این مجال بر همت همه کارگرانی که وجودشان  و تلاش های ارزشمندشان در عرصه تولید و اقتصاد استان راه‌گشاست، می‌بالیم و ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر و عرض خداقوت به همه کارگران خدوم و زحمتکش خراسان جنوبی در حوزه های عمران، صنعت،معدن، تولید، کشاورزی و…؛ امیدوارم در پرتو همت و تلاش همه کارگران این مرز و بوم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز پویاتر و سربلندتر از قبل در مسیر پیشرفت و تعالی و بالندگی حرکت کند.
?محمدصادق معتمدیان
استاندار خراسان جنوبی
@ako_2ir

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله