♦️استاندار خراسان جنوبی که  همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان بیرجند سخن می گفت بابیان این مطلب، افزود: در دهه فجر امسال ۱۰۱۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیاردتومان مورد بهره برداری و یا کلنگ زنی قرار خواهد گرفت و برای ۲۲۰۰ نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.
استاندارخراسان جنوبی ، ایجاد اشتغال را اولویت اول کشور و استان دانست و تصریح کرد: امسال تعهد خراسان جنوبی ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی بوده است ک تا کنون برای ۷۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.
♦️دکتر مروج الشریعه، ادامه داد: دولت تدبیر و امید ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به خراسان جنوبی اختصاص داده که باید با عزمی همه جانبه و تلاشی شبانه روزی بتوانیم سهم قابل توجهی از این مبلغ را جذب و در راستای ایجاد اشتغال هزینه کنیم.
مروج الشریعه، ذخیره گندم در شرایط فعلی را ۱۰ ماه دانست و تصریح کرد: در زمینه ریسک پذیری سرمایه گذاری نیز طی ۴ سال اخیر دو پله صعود داشته ایم که نشان دهنده بهبود اوضاع سرمایه گذاری خارجی در کشور است.
♦️مقام عالی دولت در استان، پیام اصلی انقلاب اسلامی را استقلال عزتمندانه دانست و تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تلاش دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف نفت و گاز و گندم و جو به خودکفایی رسیده ایم بگونه ای که در زمینه جو صادرکننده این محصول نیز هستیم.
♦️وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما درس جهاد ، ایثار و گذشت و فداکاری داد افزود: پرچم دار اصلی این انقلاب امام راحل و شهدایی بودند که از همه هستی خود گذشتند تا ما امروز عزتمندانه نام و پرچم ایران را در بلندای تاریخ به اهتزاز درآوریم.
♦️وی خاطر نشان ساخت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون و در شرایطی که تمام دشمنان ما تلاش می کردند تا شرایطی را فراهم نمایند تا انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف شود به برکت رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و تلاش مدیران و حضور همیشه در صحنه مردم عزیز اسلامی نه تنها نتوانستند به اهداف خود دست یابند بلکه امروز ایران در بسیاری از زمینه ها و شاخص های توسعه به توفیقات بی نظیری دست یافته است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله