#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی، استانی امن در حوزه سرمایه گذاری و امنیت مرزی است و به این لحاظ در بین استان های کشور سرآمد می باشد.
طالبی با بیان این مطلب در نشست اساتید و دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن ترسیم فضای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان، خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی با وجود ۳۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان، استانی امن می باشد.
?وی ادامه داد: این امنیت حاکم بر مرز سبب شده مراودات مرزی در خراسان جنوبی رونق داشته باشد و بخش عمده ای از صادرات کشور به افغانستان، از مسیر مرزهای استان ما صورت گیرد.
?معاون استاندار، امنیت سرمایه گذاری در یک منطقه را از ملاک های حضور و فعالیت سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: در بحث امنیت سرمایه گذاری، خراسان جنوبی جزو استان های شاخص بوده و همواره رتبه برتر را در این زمینه دارا می باشد.
?طالبی با اشاره به ظرفیت های بکر استان در زمینه های گردشگری، معدنی و کشاورزی، اظهار داشت: این ظرفیت ها، فرصت های بسیار خوبی برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران از اقصی نقاط کشور در استان می باشد.
?وی در ادامه به سؤالات مهمانان حاضر در جلسه درخصوص مسایل امنیتی و اجتماعی استان پاسخ گفت.