#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: نباید افراط و تفریط در موضوع سخنرانی‌ها و مداحی‌ها صورت گیرد، به موضوعات اختلافی دامن زده نشود چرا که مقام معظم رهبری بر روی این موضوع تاکیدات بسیاری داشته‌اند.

سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، صبح امروز دوشنبه ۲۰ تیر در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت گفت: واقعه بزرگ و عظیم غدیر دل‌ها را متوجه یک امر اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و معرفیت می‌کند.

وی افزود: در طول اسلام با دو واقع مهم و بزرگ مواجه بودیم که یکی بحث رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) و در امتداد آن واقعه بزرگ غدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: با همکاری بنیاد بین المللی غدیر و دستگاه‌های اجرایی استان تلاش خواهیم کرد برنامه‌های خوب و متنوعی در این دهه اجرا شود.

طالبی ادامه داد: نباید افراط و تفریط در موضوع سخنرانی‌ها و مداحی‌ها صورت گیرد، به موضوعات اختلافی دامن زده نشود چرا که مقام معظم رهبری بر روی این موضوع تاکیدات بسیاری داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه محتوا و اهمیت غدیر را به صورت محتوایی باید به نسل‌های جوان منتقل کنیم، اظهارکرد: غدیر به برکت انقلاب اسلامی به جایگاه واقعی خود بازگشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم همکاری ادارات استان با ستاد غدیر خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت و توان روحانیت و حوزه‌های علمیه در فضای مجازی و حقیقی جهت پرداختن به موضوع غدیر در ادارات نیز از برنامه‌هایی است که اجرا خواهد شد.