در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بشرویه، عباس سنچولی؛تکریم و علیرضا پوررفعتی؛ معارفه شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛روز گذشته ١۴ بهمن ماه جاری رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بشرویه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از هنرمندان بشرویه در محل فرمانداری این شهرستان معارفه شد.

 

“احمد محبی” در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به حوزه فرهنگ اسلامی و برگزاری جشنواره فیلم فجر  خاطر نشان کرد: خوشبختانه ظرفیت های خوبی امسال در جشنواره فجر با ۱۶ فیلم اختصاص داده شده ایجاد شده است و فیلم های جشنواره بسیار شاخص است که مردم می توانند با تخفیف بسیار خوبی از اکران این فیلم ها بهره مند شوند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی با اشاره به نقش فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل ماموریت هایی که دارد بسیار جایگاه حساسی است وبه نوعی  دارای چندین وجه مختلف است.

 

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی یک ظرفیت  بی بدیل  است که باعث رصد برنامه های مختلف میشود و مصوبه های  آن  نیز اجرایی است  و خوشبختانه نماینده ولی فقیه با حساسیت جلسات و مصوبات را رصد میکنند .

 

محبی با اشاره به فعالیت خوب انجمن های مختلف هنری در استان گفت: انجمن های مختلفی در حوزه های قرآن و عترت،  سینما ،نمایش ،موسیقی ،شعر و عکس با جمعیت بسیار بالای فعال است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی افزود: هنرمندان خراسان جنوبی شخصیت های برجسته ای هستند که باید به آنان بها داده شود.

 

وی از افزایش فعالیت های کانون مساجد در سطح استان خبر دادو گفت: ۵۸۳ کانون مساجد در استان با ۱۵۰ هزار نفر فعال در حال انجام کار است.

 

محبی در ادامه با اشاره به پروژه نیمه تمام سالن آمفی تئاتر بشرویه خاطر نشان کرد: اولویت اصلی اتمام پروژه های نیمه تمام است و تجهیزات  این ساختمان بعد از اتمام پروژه سریع انجام خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی افزود: پیشنهاد میشود به نحوی ظرفیت سالن آمفی تئاتر در نظر گرفته شود که سال های سال پاسخگویی نیاز جمعیت  شهرستان بشرویه باشد و مجتمع در خور مردم و هنرمندان ساخته شود.

 

وی در خصوص چارت اداری هم گفت: یک نیرو استخدام شده واگر فرصتی فراهم شود نیرو و سایر امکانات  نیز داده خواهد شد.

 

محبی با اشاره به اینکه آمادگی سوق دادن برخی جشنواره های استانی در بشرویه را داریم گفت: امید است بتوانیم برخی جشنواره ها را به سمت شهرستان بشرویه سوق دهیم و با ارائه امکانات اسکان و … میتوان این کار  را انجام داد.

 

گفتنی است در این مراسم از زحمات عباس سنچولی سرپرست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه تقدیر و ” علیرضا پور رفعتی ” به عنوان مسئول جدید این اداره معرفی شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله