مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در همایش فعالان فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج بیرجند گفت: اقدامات فرهنگی باید مسئله محور و پیامد محور باشد که در این راستا به روز بودن اطلاعات فعالان این عرصه و توجه به اصل تفکر و تعقل به منظور ارتباط گیری موثر با مخاطبان امری ضروری است.
علی فرخنده  در همایش فعالان فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج بیرجند ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به تحولات و پیشرفت های ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان کرد: سرعت تحول در حوزه اطلاعات و ارتباطات نسبت به گذشته بیشتر شده که این تحولات، تغییر در سایر عرصه ها را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به تکلیف رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب از جوانان خواستند که نهال امید را در دل خود و دیگران بکارید و محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنید؛ بنابراین رزمنده فضای مجازی باید در جهاد امید آفرینی و حرکت آفندی در این عرصه پیش قدم باشد.

فرخنده با بیان اینکه در فرهنگ اسلام یک ساعت فکر کردن از هفتاد سال عبادت بالاتر است؛ گفت: تولید محتوا باید بر مبنای شناخت مخاطب، انتخاب قالب درست، کار گروهی و هوشمندانه صورت پذیرد

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور