#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

علی فرخنده با بیان این که به دلیل همزمانی روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی با ایام تاسوعا و عاشورا، امسال با برنامه هایی متفاوت این روز را گرامی خواهیم داشت، ادامه داد: سه شنبه ۱۸ مردادماه، دیدار اصحاب رسانه استان با حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به این که در ادامه این برنامه، دیدار و عرض خداقوت به تعدادی از رسانه های استان انجام خواهد گرفت، اضافه کرد: پنجشنبه ۲۰ مردادماه، نشست اصحاب رسانه با استاندار در صبح و غبارروبی مزار شهدا در ساعت ۵ عصر انجام می گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به حضور منسجم اصحاب رسانه در نماز جمعه ۲۱ مردادماه، اشاره کرد و افزود: شنبه ۲۲ مردادماه، صبح و عصر، دیدار و عرض خداقوت به رسانه ها را خواهیم داشت.

فرخنده با اشاره به برگزاری یادواره شهدای رسانه در محل حسینیه جماران با همکاری هیات رزمندگان اسلام، ساعت ۲۰:۳۰  روز شنبه ۲۲ مردادماه، عنوان کرد: این برنامه با توجه به قرار گرفتن در ایام محرم و با هدف بزرگداشت مقام شهید صارمی و شهید محمدناصر ناصری، برای اولین بار در استان برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: در این مراسم از خانواده شهدا و جانبازان رسانه نیز تقدیر می شود.

فرخنده خاطرنشان کرد:دیدار با رسانه های شهرستان ها، دیدار با خانواده شهدا رسانه، تجلیل از پیشکسوتان رسانه و مانور رسانه ای جهاد تبیین با محوریت نماز، امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان از دیگر برنامه های این ایام است.