استاندار خراسان جنوبی ضمن اعلام آمادگی کامل برای امدادرسانی احتمالی، افزود: اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از وقوع سیل در استان انجام‌شده و تیم های امدادی و عملیاتی نیز برای خدمت رسانی، در آماده باش کامل هستند و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
محمدصادق معتمدیان با اشاره به هشدارهایی که از ناحیه هواشناسی اعلام شده، خاطرنشان ساخت: از روز گذشته شاهد موج جدید بارشی در استان هستیم که از سمت غرب شروع شده و کل استان را در بر می‌گیرد و تا اوایل روز پنج‌شنبه نیز ادامه خواهد داشت.
وی، از آماده‌باش ۸۳ تیم عملیاتی و امدادی در استان خبر داد و گفت: ۴۴ دستگاه اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران برای خدمت رسانی آمادگی دارند و پنج دستگاه عملیاتی هم در آماده باش کامل به سر می‌برند.
معتمدیان، ضمن تاکید به مردم و مسافرین استان درخصوص رعایت موارد ایمنی و قرارنگرفتن در بستر رودخانه ها خاطرنشان ساخت: مردم به پیام های آموزشی و هشدارهایی که از رسانه ملی و سایر رسانه ها اطلاع رسانی می گردد، توجه لازم را داشته باشند.
وی درپایان تاکید کرد: در سطح ۱۱ شهرستان تابعه استان نیز تیم های امدادی و عملیاتی به صورت آماده باش کامل بوده و آمادگی هر نوع خدمت رسانی در سوانح احتمالی را دارند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله