#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن عفاف و حجاب را نشانه رفته تا غیرت دینی ما را سلب نماید.
محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب و در روز ملی عفاف و حجاب خاطرنشان کرد:ما که مسلمان هستیم تابع دستورات الهی، قرآن کریم ،روایات پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) می باشیم و چنانچه از این مسیر فاصله بگیریم دچار خسران جبران ناپذیری خواهیم شد.
?وی متذکر شد: عفاف و حجاب یکی از موضوعاتی است که در آیات و روایات،سیره پیامبر اکرم(ص)، ائمه معصومین(ع)، علما، شهدا و…مورد تأکید قرار گرفته و برای مردان و زنان جامعه ما مهم است لذا ضرورت دارد نسبت به این موضوع توجه ویژه و خاصی داشته باشیم.
?معاون استاندار ادامه داد: دشمن عفاف و حجاب را نشانه رفته و با تهاجم فرهنگی و تبلیغات سوء خود در فضای مجازی و رسانه ای در حال دشمنی برضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
?طالبی تأکید کرد: با توجه به حجم بالای هجمه و فضاسازی ضد فرهنگی نظام سلطه باید بر اساس عرق مذهبی به این موضوع مهم توجه ویژه و خاصی داشته باشیم.
?وی تصریح کرد: هر اقدام و عمل مؤثر در زمینه عفاف و حجاب، اجر دنیوی و اخروی را به دنبال خواهد داشت لذا اهتمام ویژه و خاصی به این موضوع داریم و این فعالیت ها محدود به هفته عفاف و حجاب نخواهد بود.
?معاون استاندار گفت: بر اساس جدول زمان بندی تعریف شده، موضوع عفاف و حجاب ابتدا از دستگاه های اجرایی شروع شده و در ادامه در نهادهای غیر دولتی و اماکن عمومی نیز تداوم خواهد یافت تا دشمن را در این زمینه مأیوس نماییم.