نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: رای دادن در انتخابات باید براساس شناخت اشخاص و جریانات باشد زیرا بر همه مسائل اثر می‌گذارد.

، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان گفت: مکرر شنیده‌ایم که انقلاب اسلامی تا وصول به اهداف پنج مرحله دارد.

وی افزود: اصل انقلاب تا پیروزی، تشکیل نظام و قانون اساسی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی از جمله این مراحل است و باید به تمدن اسلامی برسیم و با دید کارشناسی زمانی می‌رسیم که این مراحل را پشت سر بگذاریم و به اسلام حقیقی عملی خواهیم رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اینکه به هدف نمی‌رسیم به این دلیل است که در دولت اسلامی گیر وجود دارد و دارای ۲ لایه است که یک لایه مربوط به دشمنان بیرونی بوده و با کارشناسی صحیح می‌دانند که اگر اسلام عملی به عنوان تابلو در جهان قرار گیرد این مردم زجر دیده و ظلم دیده و تشنه حقیقت در سراسر جهان به سمت اسلام خواهند رفت‌.

وی بیان کرد: همه راه‌ها به جز راه اسلام بُن بست است، به یک ماه گذشته نگاه کنید که در دنیا چه می‌گذرد و امروز بدترین جنبندگان روی زمین با همه تجهیزات مانع می‌شوند که دولت اسلامی برای ما به وجود آید تا جامعه اسلامی را ایجاد کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه مدیران آگاه از جمله شهید رجایی، شهید مطهری و سردار سلیمانی را ترور می‌کنند افزود: لایه درونی خودمان که از وجود یک دولت اسلامی مانع هستیم و انقلاب اسلامی انتخاب‌ها را به دست ما داد تا کشور را آباد کنیم که قدم بسیار بزرگی است و دنیا نتوانست مانع از آن شود.

وی گفت: اما چهار سال فرصت داریم که یک نفر خدمتگزار چه در روستا و شهر چه در ریاست جمهوری یا مجلس را انتخاب کنیم که بهترین در جهت اجرای اسلام با صداقت حرکت کند و فرصت کمی نیست؛ با کدام کارشناس امین مشورت کرده‌ایم لذا خودمان رقم می‌زنیم و آن وقت از صندوق رای کسانی بیرون می‌آیند که صهیونیسم می‌گوید این جریان از ذخایر اسرائیل در ایران است.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: اگر اشخاص را نمی‌شناسید، جریانات را که می‌شناسید و در غیر این صورت از مواضع یک کارشناس امین و قوی استفاده کنید و رای ناجور بر همه مسائل اثر می‌گذارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی این اختیار را به مردم داده که اسرائیل و انگلیس و دشمنان بشر بر آنان مسلط نباشند، خیلی عجیب است که رای ناجور می‌دهیم و به گردن انقلاب می‌اندازیم، باید یک قدم برداریم و دولتی را انتخاب کنیم که اسلام را پیاده کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: امروز دولت سیزدهم قدم‌های موثری برداشته است اما هنوز برخی افراد با آن همراه نیستند و خمیازه می‌کشند، بدانید شرط موفقیت این است که دولت به معنای عام یعنی قوای سه گانه همراه با مردم عزیز در جهت مراحل نوین حرکت کنند.

وی تاکید کرد: روی این امانت بزرگ حساس باشید و با کوچکترین سهل انگاری در خیر یا شر سرنوشت مردم شریک خواهید بود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور