معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان خوسف نیاز است.

حسین دهقانی  در بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه بیمارستان در حال ساخت خوسف، گزارشی از روند اجرایی پروژه از ابتدا تاکنون ارائه کرد و افزود: پیگیری‌های لازم از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است که به محض ابلاغ، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اظهار داشت: اجرای این پروژه از سال ۱۳۹۳ آغاز شد که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبار هزینه شده تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است.

استاندار خراسان جنوبی هم گفت: پروژه بیمارستان خوسف از مهمترین پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان است اما روند ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی آن از حد انتظار بسیار پایین‌تر است.

حمید ملانوری افزود: طی جلسه‌ای در یک هفته آینده با حضور فرماندار خوسف، پیمانکار، نماینده دانشگاه علوم پزشکی و نماینده سازمان برنامه و بودجه مشکل این پروژه حل و فصل شود تا با تسریع در روند ساخت و ساز شاهد تکمیل و بهره‌برداری هرچه زودتر از این پروژه مهم باشیم.

استاندار خراسان جنوبی که امروز به خوسف سفر کرده است، به همراه نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان از پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان خوسف در ۳۶ کیلومتری بیرجند است.