#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

با وجود نیروی قدس سپاه پاسداران همه مرز اسرائیل، مرز ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان قرارگاه انصار سپاه قدس، گفت: انقلاب اسلامی که در یک شرایط ناباور با توجهات الهی و حضرت مهدی(عج) پیروز شد، دنیای استکبار از شرق تا غرب در مقابل یک رقیب تازه ای قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی کار کشته سیاسی بود در حالی که جامعه ایران با همه ارزش های خود، تجربه سیاسی کمی داشت و از این جهت آسیب پذیر بود، امام خمینی(ره) به عنوان یک فقیه، فیلسوف و عارف اسلام شناس همواره توجه داشت که اولاً این انقلاب که اسلامی است، خاص یک ملت و انحصار در یک جامعه و کشور ندارد به اقتضای اینکه اسلام برای همه بشر است.

وی افزود: از سویی دیگر عناصری در داخل و خارج از کشور که همواره سعی داشتند انگیزه های انقلابی مردم را به هر اسمی، محدود کنند، آنهایی که کار کشته سیاسی هستند می دانند که اگر انقلابی در یک کشور خلاصه شود خاموش کردن آن خیلی ساده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انگیزه های ناسیونالیستی در مکتب اسلام جایگاهی ندارد، گفت: امام خمینی (ره) با توجه به این مسئله، انقلاب اسلامی را براساس انگیزه های اسلامی بدون انحصار بر کشور خاصی بنیانگذاری کرد.

آیت الله عبادی گفت: نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از یک کشور عمل می کند، همانگونه که در روایات نیز امده که اگر در خانه خود بنشینیم و دشمن وارد خانه شود، جز ننگ چیزی باقی نمی ماند، لذا با دید بصیر و کمال هوشیاری باید همه جوانب را در سطح جهان دید، اگر ما در کشور خود محصور شویم تمام مرز ما می شود مرز اسرائیل، اما از زمانی که نیروی قدس آمد همه مرز اسرائیل شده است مرز ما.

وی  افزود: روی این سیاست باید خیلی کار کرد و روشنگری شود چرا که راه پیروزی اسلام بر کفر است، چرا که بعد از این ۴۳ سال آنچه خود را صحنه جهانی نشان می دهد رقابت اسلام است با استعمار غرب است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در سراسر جهان عدالت طلبی می جوشد، گفت:  این عدالت طلبی در اربعین حسینی با حضور اقشار مختلف از کشورها، اقوام و مذاهب مختلف تجلی می شود.

آیت الله عبادی گفت: اما نه تنها در عراق و کربلا، در هر شهر و منطقه ای که افراد عدالت طلب هستند که نمی توانند به عراق برسانند در شهر خودشان برای امام حسین(ع) عزاداری میکنند، که این بدین معنا است که احساس عدالت طلبی در یک نقطه زیر آسمان و آن حسین ابن علی(ع) است و حسین(ع) آدرس حضرت مهدی(عج) است.