حجت الاسلام عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان پیش از ظهر امروز در نخستین همایش توسعه و فرصت های سرمایه گذاری شهرستان نهبندان ضمن اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۸ به شهرستان نهبندان،اظهار کرد:در پایان بازدید ایشان از این شهرستان محروم و کم برخوردار معظم له فرمودند “امیدوارم که اگر دو مرتبه گذر م به نهبندان بیفتد،این شهر فرق کرده باشد.”
وی با بیان این که بعد از سفر مقام عظمای ولایت به نهبندان شاهد تغییر و تحولاتی در بحث توسعه این شهرستان بوده ایم،تصریح کرد:اگر چه این اقدامات خوب بوده ولی کافی نیست و نیازمند آن هستیم که کارها و اقدامات بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
امام جمعه نهبندان ضمن اشاره به برخی بی مهری هایی که با سرمایه گذاران می شود،خاطرنشان کرد:بایستی با آغوش باز از سرمایه گذاران در بحث سرمایه گذاری در این شهرستان استقبال شود.
حجت الاسلام خزاعی ضمن اشاره به سخنی از رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی مبنی بر این که”اگر سرمایه گذاری وارد استان می شود باید همانند کسی که از مکه و مدینه می آید از آن استقبال شود”،یادآور شد:این سخن،نشان از اهمیت توجه به سرمایه گذاری و اصل سرمایه گذاری در استان است.
وی ضمن اشاره به بسیاری از مشکلات در شهرستان نهبندان،عنوان کرد:بیشترین مشکلات را در خراسان جنوبی در نهبندان داریم،بیکاری در این شهرستان بیداد می کند،بیش از ۱۰۰ روستا با تانکر آبرسانی نی شود،بسته شدن بازارچه دوکوهانه نیز یک مصیبت بزرگ است که باید مورد توجه قرار گیرد.
خزاعی با اشاره به سخنی از رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی مبنی بر این‌که “اگر سرمایه‌گذاری وارد استان می‌شود باید همانند کسی که از مکه و مدینه می‌آید از آن استقبال شود”، یادآور شد: این سخن، نشان از اهمیت توجه به سرمایه‌گذار و اصل سرمایه‌گذاری در استان است.

وی در پایان اظهار داشت:امیدواریم که برگزاری این همایش و زحمات استاندار خراسان جنوبی در برگزاری آن،آغاز نقطه توسعه این شهرستان و پیشرفت بیشتر و بهتر باشد.
انتهای پیام/۱۰۱
حجت الاسلام خزاعی با بیان این که این همایش می تواند سبب امیدواری مردم این شهرستان شود،گفت:رمز موفقیت در شهرستان کم برخوردار نهبندان،سخنرانی سکاندار انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم نوروزی سال گذشته است که فرمودند “هر جامدیریت انقلابی باشد امور پیش می رود و هر جا که مدیریت انقلاب نباشد راه به جایی نخواهیم برد.
امام جمعه نهبندان اضافه کرد:بسته شدن بازارچه دوکوهانه شهرستان نهبندان یک مصیبت عظما است که نباید بی تفاوت از کنار آن گذشت.
حجت الاسلام خزاعی با اشاره به این که مردم نهبندان فقرایی‌ بر روی گنج هستند،اذعان داشت:نهبندان می تواند به عنوان یک قطب بزرگ جهت فعالیت سرمایه‌گذاران در نظرگرفته شود.
امام جمعه نهبندان ادامه داد:در جریان سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان نهبندان ایشان فرموده اند که”من با آمدن به نهبندان می خواهم توجه مسئولین را به این منطقه و مناطق اینچنینی جذب کنم ” که این نشان از اهمیت توجه به نهبندان و کم برخورداری این شهرستان دارد.
حجت الاسلام خزاعی با اشاره به مشکلات شهرستان نهبندان خصوصا در بحث آب،متذکر شد:بیش از۱۰۰روستای نهبندان آبی برای آشامیدن نداشته و با تانکر آبرسانی می شوند.
وی با اشاره به این که شغل عمده مردم نهبندان کشاورزی و دامپروری بوده که در جریان خشکسالی های ۱۹ساله و همچنین فقدان بارندگی دستخوش تغییراتی شده است،بیان کرد:جای بسی تاسف است که بلحاظ مشکلات اقتصادی ،در نخستین ساعات واریز یارانه ها،بیش از ۱۰۰نفر در جلوی خودپردازها منتظر برداشت پول هستند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله