#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

حسین خسروی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: امام راحل نعمت بزرگی بود که خداوند به ما داد و ایشان انقلاب اسلامی را به وجود آوردند انقلابی که صحنه سیاسی دنیا را عوض کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: به این معنا که قبل از سال ۵۷ کشورهای دنیا تحت دو سلطه غرب و شوروی بودند اما انقلاب اسلامی یک حرکت و قدرت جدید در مقابل این دو قدرت برتر دنیا به وجود آمد.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا زمان رحلت تکیه امام راحل بر امام زمان (عج) بود، افزود: راهی جز پیمودن مسیر امام راحل برای رسیدن و تحقق تمدن اسلامی و زمینه ظهور امام زمان (عج) نداریم و اگر از راه امام راحل فاصله بگیریم دیرتر به مقصد خواهیم رسید.

خسروی با اشاره به اینکه طی ۴۳ سال اخیر مشکلات و تحریم ها و ترورهای بسیاری سر راه انقلاب اسلامی ایجاد شد، ادامه داد: به برکت خون شهدا و با تکیه بر خدا انقلاب اسلامی با وجود همه این مشکلات در راه پیمودن مسیر خودش است.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در خصوص انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام راحل گفت: این اتقاق یک معجزه بود و دشمنان در آن زمان به صورت علنی در رسانه های خود اعلام کردند که انقلاب اسلامی با فوت امام راحل به پایان رسیده است.
وی بیان کرد: در آن زمان دشمنان ابراز خوشحالی می کردند و افراد بسیاری خود را برای جانشین امام راحل بودن آماده کرده بودند و هنوز امام راحل دفن نشده بود که به صورت معجزه گونه مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام راحل تعیین شدند و بدانید که زیر آسمان کبود شخصیتی بالاتر و باارزش تر از مقام معظم رهبری وجود ندارد.
خسروی اسفزار با اشاره به اینکه ریشه اصلی مشکلات عدم توجه دولتمردان به توصیه های مقام معظم رهبری بوده است، افزود: اگر دولتمردان در دوران مسئولیت های خود به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل می کردند این مشکلات اقتصادی به وجود نمی آمد.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس ادامه داد: امروز به خاطر بی تدبیری دولت های قبلی آب به مهم ترین و بزرگترین مشکلات مردم تبدیل شده است و این بی تدبیری ها و بی توجهی ها به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه پیدا نکند.
وی با بیان اینکه در دولت قبل مشکلات روی هم شد، افزود: دولت قبل مردم را با برجام سرگرم کردند و به ۲۸ شرط مقام معظم رهبری توجه نداشتند و ایشان فرمودند که از طرف مقابل ضمانت بگیرید اما دولت قبل این کار را انجام نداد 

خسروی اسفزار عنوان کرد: اگر بی توجهی ها در این دولت هم ادامه پیدا کند مشکلات افزوده تر خواهند شد و از مسئولان درخواست داریم برای فضای مجازی کاری انجام دهید چرا که این فضا در حال بمباران کردن مردم است و این فضای مجازی رهاشده را کنترل کنید.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در پایان گفت: از این دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی مردم انتظارات بیشتری دارند و بدانید که دولت عزم خود را جذب کرده است تا با فساد مبارزه کند و شرایط اقتصادی کشور را بهبود بخشد