?امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان گفت: مردم همواره قدردان تلاش‌های استاندار خراسان جنوبی هستند.
با بیان این مطلب در جلسه بررسی سند توسعه میان مدت شهرستان درمیان گفت: پیگیری های استاندار برای حضور مسئولان کشوری در استان و مشاهده مشکلات از نزدیک به جهت رفع مشکلات در راستای توسعه استان قابل تقدیر است.
?مولوی سید احمد عبداللهی با اشاره به تذکرات استاندار در نشست تدوین پیش نویس سند توسعه درمیان متذکر شد: امیدواریم این تذکرات، مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و به جهت جلب رضایت مردم، روند اجرای پروژه ها را سرعت ببخشند.
?وی با تأکید بر دو مناسبت مهم پیش رو ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند، خاطرنشان کرد: این مناسبت ها فرصت خوبی برای انعکاس خدمات نظام و دولت در مجامع عمومی است.
?امام جمعه اهل سنت درمیان با اشاره به برخی از مسایل موجود در شهرستان تصریح نمود: این که شهرستان درمیان در برخی شاخص‌ها همچون برق و گاز از میانگین استانی بالاتر است، جای خرسندی دارد.
?مولوی عبداللهی، موضوع افراز اراضی راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان را از مطالبات دیرینه مردم در شهرستان درمیان برشمرد و رفع آن را خواستار شد.
?وی، احداث جایگاه سی ان جی، استقرار اداره ثبت اسناد و املاک، حل مشکل زمین مصلای شهر اسدیه و… را از درخواست‌های مردم شهرستان عنوان نمود.
?امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان در بخش دیگری از سخنانش، اتحاد بین مردم شیعه و سنی درمیان را اتفاقی میمون خواند و بر لزوم حفظ این وحدت در شرایط فعلی جامعه تأکید نمود.
?مولوی عبداللهی متذکر شد: وحدت تنها حربه در مقابل تفرقه افکنی دشمنان است و اگر مردم خدمت رسانی را حس کنند به انقلاب و نظام دلگرم می‌شوند.
به گفته وی؛ بزرگترین تبلیغ برای نظام، خدمت کردن به مردم است