طبق روال هر هفته ودر راستای بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در کشور ، وزیرمحترم راه و شهرسازی طی ارتباط ویدیو کنفرانس با مدیران کل راه و شهرسازی استانهای سراسر کشور در جریان آخرین وضعیت اجرایی طرح اقدام ملی مسکن درکشور قرار گرفت وموانع و مشکلات موجود بررسی گردید.

?در این ارتباط مهندس اسلامی وزیرمحترم راه و شهرسازی ضمن تشکر و خدا قوت به کلیه مدیران و همکاران مجموعه وزارت راه و شهرسازی،بنیادمسکن انقلاب اسلامی، بانک مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان داشت:در بحث واگذاری زمین به صورت گروهی و افرادی که تمایل به استفاده از زمین های شخصی در طرح اقدام ملی را دارند باید در جهت پرداخت تسهیلات و تخفیفات پروانه ساختمان همکاری لازم در زمینه خانه دار شدن مردم با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

?طبق آمار ارائه شده و اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی دراین جلسه،استان خراسان جنوبی رتبه اول و برتر در بین استانهای سطح کشور در بحث پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی راکسب نمود.

?همچنین دراین جلسه با حضور وزیر راه و شهرسازی از تفاهم نامه بیمه کیفیت عیوب اساسی و پنهان ساختمان در جهت ارتقای کیفیت ساختمان رو نمایی گردید.
?لازم به ذکر است در این جلسه که در محل دفتر مدیر کل راه و شهرسازی برگزار گردیدمدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،مدیریت امور شعب بانک مسکن، مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک استان و معاونین و کارشناسان مربوطه حضور داشتند.