داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی معرفی داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبیگفت: علی عابدی، نادر برهانی مرند و اتابک نادری بعنوان داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند.

به گفته سیدعلی زمزم با نظر هیئت انتخاب ۶ اثر از مجموع ۸ اثر ارسال‌شده به دبیرخانه جشنواره، به مرحله پایانی راه یافتند که این آثار ۲۶، ۲۷ و ۲۸ آبان ماه اجرا خواهند کرد.

پس از بررسی آثار بر اساس نظر هیئت انتخاب این جشنواره متشکل از عباس جانفدا، عبدالله برجسته، علی شریفی، سید احمد مقداری و مونا کیانی نژاد، نمایش‌های «دختر نارچین» به نویسندگی حسین ابراهیمی و کارگردانی مهدی سالمی از شهرستان سرایان، «جام حذفی» به نویسندگی میثم صدرا و علی حمیدیان فر کار گروهی از شهرستان طبس و «پاپاراتزی» به نویسندگی و کارگردانی میثم صدرا از بیرجند بدون اولویت به مرحله بعد را یافتند.

همچنین نمایش‌های «تو را نشان دادم انگشتم از هوش رفت» به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی زهرا صرافیان، «اگزیستنس» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی مرتضی برومند و «استشمامات» به نویسندگی امید طاهری و کارگردانی مشترک صابر و رسول رنجبر هر سه از شهرستان قاینات مشروط به اصلاحات و با تائید هیئت انتخاب، دیگر نمایش‌های راه‌یافته به مرحله پایانی پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی هستند.