#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

“ناصر ناصری جازار” با حکم وزیر کشور به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.

 در متن حکم انتصاب ناصر ناصری جازار آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار خراسان جنوبی و نظر به تجارب علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ بیستم بهمن ۱۴۰۰ به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی آن استان برای مدت سه سال منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده: امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی و عمل انقلابی، وظایف محوله را با تأکید بر محورهای زیر به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوا را نمایید.

اهتمام به امر برنامه‌ای کردن فعالیت‌های استانداری و واحدهای تابعه و برآورد اعتبارات سالانه، نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات و بودجه‌های مصوب و حسن اجرای مقررات و ضوابط مالی، برنامه‌ریزی و اقدامات عملی برای فسادستیزی در تمام حوزه‌ها با هماهنگی مبادی ذیربط، استفاده از جوانان انقلابی و ارزشی در سطوح کارشناسی و مدیریتی استانداری و سایر سطوح و استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری و نظام مدیریت کیفیت در استانداری و توابع از ماموریت‌های ذکر شده برای وی است.

“ناصر ناصری جازار”، عناوین مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی، سرپرست اداره کل حراست استانداری خراسان جنوبی، مدیرکل بازرسی شهرداری مشهد و رئیس مرکز گزینش آستان قدس رضوی را در سوابق اجرایی خود دارد.

پیش از این “محمد حسینی” از سال ۱۳۹۸ این سمت را برعهده داشت و “احمد محبی” از آذر امسال با حفظ سمت مدیرکل دفتر استاندار، سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی را عهده‌دار شد.