عاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: همه ما از جمله اعضای ستاد تنظیم بازار باید بازرس افتخاری باشیم و بر بازار نظارت کنیم تا مشکلات و تخلفات به حداقل برسد.

 خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی روز شنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: پس از دستور صریح استاندار محترم، مبنی بر اختصاص کیوسک در نقاط پرجمعیت شهر برای تنظیم شکایات شهروندان، شهرداری نسبت به این مهم اقدام نمود و اداره کل تعزیرات نیز نسبت به پیگیری گزارشات و برخورد با تخلفات اقدام کرد که این روند باید ادامه یابد.

وی گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای گازسوز کردن خودروها، اداره‌ کل صمت باید با همکاری اتاق اصناف، نسبت به شناسایی و برخورد با مراکز نصب غیراستاندارد مخازن گاز اقدام کند.

معاون استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مکلف است نسبت به صدور کارت سوخت خودروهای فرسوده تا زمانی که اسقاط نشده است، اقدام کند.

نشست کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان جنوبی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار و ابتدای جلسه گزارشی از روند پیشرفت مصوبات جلسات گذشته توسط اعضا ارائه شد.

همچنین مقرر شد شرکت غله و خدمات بازرگانی استان نسبت به تامین آرد مصرفی نانوایی‌ها بدون هر گونه کمبود اقدام کند و با توجه به نیاز بازار، تا پایان فصل برداشت و رفع ممنوعیت ثبت سفارش برنج خارجی، برنج مورد نیاز به ویژه پاکستانی در بازار استان تامین شود.