#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز نیروهای ارزشی و مدیران دولت مردمی و انقلابی، مورد هجمه دشمن قرار دارند تا یاس و ناامیدی را در جامعه ترویج کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی در دیدار مشاور عالی و معاونان استاندار با وی، افزود: شما بازوان اجرایی استاندار و منصوب دولت مردمی و انقلابی هستید لذا ظرفیت‌های در اختیار سپاه برای تحقق اهداف و برنامه‌هایتان در استان، پای کار است زیرا موفقیت شما، موفقیت دولت مردمی و انقلابی و موفقیت این دولت، موفقیت نظام اسلامی است.

وی گفت: خداوند را شاکریم که در این مقطع از عمر پر برکت نظام اسلامی در کسوت پاسدارای توفیق مجدد خدمتگزاری به مردم این خطه را با جمعی از مدیران پرتلاش فراهم کرد و اعتقاد ما این است که این پست‌ها ماندگار نیستند و خدمتگزاری به مردم، توفیقی است که به لطف خدا شامل حال ما شده تا  بتوانیم از این طریق، گره‌گشای مشکلات مردم باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: در حالی که این کشور روی زر خوابیده، کام مردم از لحاظ مباحث اقتصادی تلخ است و باید در این زمینه گام‌های رو به جلو برداریم و موجبات خشنودی خداوند و خلق او را فراهم کنیم.

مشاور عالی و دستیار ویژه استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سردار مهدوی به سمت فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: از شاخصه‌های سردار مهدوی این است که فارغ از وظایف ذاتی، به معنای واقعی نیروی گفتمانی است.

علی‌اصغر دهقان ادامه داد: استاندار خراسان جنوبی اگرچه سابقه پاسداری ندارد اما در همه مقاطع به عنوان بسیجی در جبهه‌ها حضور داشته لذا ایشان و ما به عنوان یک مجموعه بسیجی امیدواریم با تشریک مساعی بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های سردار علی قاسمی در مدت فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) و تبریک انتصاب سردار محمدرضا مهدوی گفت: در همین مدت زمان کوتاه نگاه امیدوارانه‌ای در نیروهای حزب‌اللهی استان ایجاد شده و موجبات خوشحالی نیروهای انقلابی را فراهم کرده است.

علیرضا عباس‌زاده با تقدیر از روحیه گفتمانی سردار مهدوی افزود: افرادی که در سطوح عالی مدیریتی استان منصوب شده‌اند همسو، همراه، همفکر و همگام هستند لذا حضور شما به این مجموعه، توان مضاعفی می‌افزاید.

وی تصریح کرد: اشکالات، نارسایی‌ها و دل‌نگرانی‌های مردم از دولت قبل سرازیر شده اما نگاه امیدوارانه به این دولت وجود دارد لذا با حضور نیروهای گفتمان انقلاب باید تلاش کنیم تا امید مردم به یاس تبدیل نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی هم گفت: مردم بعد از خدا و مقام معظم رهبری، چشم امیدشان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و به حمد خدا سپاه همچنان با قدرت، خاری بر چشم دشمنان داخلی و خارجی است.

ناصر ناصری تاکید کرد: باید با هم‌افزایی، به مردم که ولی‌نعمتان واقعی نظام اسلامی هستند، خدمت کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این نشست گفت: علیرغم سختی‌های موجود در جامعه، به فرمایش مقام معظم رهبری بن‌بستی برای خروج از مشکلات وجود ندارد و راهکار آن، همین همت‌ها و روحیه‌های جهادی و گشایش‌هایی است که خدواند در مسیر کار قرار می‌دهد.

جواد اشرفی با تاکید بر اینکه باید با کار جهادی، جواب اعتماد مردم را بدهیم اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت و توان سازمان‌های اقماری وابسته به سپاه، می‌توانیم در راستای تحقق شعار سال، گام‌های ارزنده‌ای برداریم.