معاون استاندار خراسان‌ جنوبی:
?احزاب ضریب مطالبه‌گری را در جامعه افزایش می‌دهند
?انتقال نیازها از طرف احزاب به حاکمیت، در نهایت منجر به افزایش امید، نشاط سیاسی و حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی می‌شود.
?به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیرجند ، معاون سیاسی استاندار در جلسه انتخابات شورای اجرایی خانه احزاب استان خراسان‌جنوبی گفت: بدون تردید احزاب در همه نظام‌های دموکراتیک نقش محوری دارند.
ناصر خوش‌خبر افزود: فعالیت گسترده احزاب، ضریب مطالبه‌گری را در جامعه افزایش می‌دهد.
?وی با تاکید بر نقش احزاب در ایجاد اتحاد و وفاق در بین جامعه گفت: احزاب می توانند در راستای توسعه همه جانبه استان که به همت دولت تدبیر و امید و با مدیریت نماینده عالی دولت در استان آغاز شده، یار و مددکار نظام اسلامی و دولت باشند.
?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: نظام مردم سالار جمهوری اسلامی نیز در بسترسازی برای فعالیت احزاب پیش گام بوده و در ۴۰ سال گذشته اقدامات متعددی در این زمینه صورت گرفته است.
?خوش خبر به جایگاه رفیع احزاب در جهت دهی به افکار عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: احزاب در همه بزنگاه های نظام اسلامی چه در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه و چه در شکل گیری انتخابات پرشور و حداکثری اسفند ماه چون همواره به وظایف خود عمل خواهند نمود.
?وی با تأکید بر این که احزاب ضریب مطالبه‌گری مردم را افزایش می‌دهند، اظهارکرد: احزاب سیاسی ضرورت‌ها و نیازهای مردم را به حاکمیت منتقل می‌کنند.
?خوش خبر افزود: انتقال نیازها از طرف احزاب به حاکمیت در نهایت منجر به افزایش امید، نشاط سیاسی و حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی می‌شود.

معاون استاندار خراسان ‌جنوبی ادامه ‌داد: روند فعالیت احزاب در ۴۰ سال گذشته با فراز و فرودهایی رو به رو بوده است و علیرغم گام‌های بلند در این زمینه، هنوز به صورت کامل از این ظرفیت استفاده نشده است.
?خوش‌خبر افزود: احزابی که بر اساس قانون و مرامنامه کار می کنند، نقش بی‌بدیلی در آگاهی‌بخشی مردم، افزایش مشارکت همگانی در امور اجتماعی و پیشگامی در برنامه هایی چون شرکت در راهپیمایی‌ها دارند.
?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان‌جنوبی هیچگاه فعالیت حزبی در راستای تضعیف نظام نداشته‌ایم و همگان در راستای قانون گام برداشته‌اند.
?وی ادامه داد: ما به عنوان فعالان سیاسی علیرغم گرایش‌ها و تفکرات مختلف، اهداف مشترکی چون اعتلای کشور، نظام و افزایش آگاهی‌های عمومی داریم.
?خوش‌خبر با اشاره به انتخابات مجلس در اسفندماه یادآور شد: امیدواریم فعالیت احزاب در این زمینه در نهایت منجر به انتخاب افراد شایسته و اصلح به عنوان نمایندگان مردم شود.
?همچنین در ادامه انتخابات شورای اجرایی خانه احزاب استان خراسان جنوبی با حضور نماینده عالی وزارت کشور برگزار و خانه احزاب استان راه‌اندازی شد.
در این نشست محمدرضا حاجی‌زاده، بهزاد جمالی‌پور، اسماعیل دهقانی، محمدعلی اربابی، محمد قریب، ابوالقاسم روح بخش، مجتبی جعفری، فرینام فلاح و محمدرضا رفیعی به عنوان اعضای شورای اجرایی خانه احزاب خراسان جنوبی انتخاب شدند.