معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر اهتمام شبانه روزی مسئولان در رفع مشکلات مردم تأکید کرد.

، طالبی با تأکید بر این مطلب در جمع نمازگزاران شهر سرایان در حاشیه اجلاسیهاهتمام شبانه روزی مسئولان در رفع مشکلات مردم ائمه جمعه استان، ضمن ابلاغ سلام استاندار به مردم شهرستان،گفت: مسئولان باید به صورت شبانه روزی در بین مردم باشند، مشکلات را احصا نمایند و نسبت و به رفع و رجوع آنها اقدام کنند.

به گفته وی؛ مسئولان باید تمام توان خود را برای مسائل جامعه و مشکلات مردم هزینه کنند.

معاون سیاسی استاندار با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم زمان شناس، قدردان و قانع استان به ویژه شهرستان سرایان در راهپیمایی ۲۲ بهمن،گفت: حضور مردم در راهپیمایی امسال، طی این چهار دهه عمر انقلاب، کم سابقه بوده است.

طالبی با ذکر این نکته که این حضور پرشور نشان می دهد مردم زمان شناس ما حساب مشکلات اقتصادی، معیشتی، عمرانی و زیرساختی را از اصل نظام، انقلاب اسلامی و ولایت جدا می کنند،افزود: مردم هر زمان احساس کنند که دشمن اراده کرده به زعم باطل خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند، پشتیبان انقلاب، نظام و اسلام هستند.

وی با تأکید بر این که این حضور، وظیفه مسئولان نظام و استان را سنگین می کند، گفت: مسئولان باید نسبت به این حضور، احساس وظیفه خاصی داشته باشند و به صورت شبانه روزی مسایل مردم را پیگیری کنند.

به گفته طالبی؛ مسئولان باید برای آماده کردن زیرساخت های تسهیل شرایط زندگی مردم تلاش کنند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به مسائل مطرح شده توسط امام جمعه و فرماندار شهرستان، افزود: تمام وعده های ارائه شده در سفر رئیس جمهور و استاندار اجرایی می شود.

طالبی گفت: برخی مصوبات نیاز به اعتبارات خاص دارد که تا وصول نهایی، قدری مشمول زمان می شود.

وی با تأکید بر صادق الوعد بودن دولت، افزود: آیت الله رئیسی در حالی دولت را تحویل گرفت که دولت کلی بدهی انباشته داشت و خزانه هم خالی بود.

به گفته وی؛ بنا به وعده آیت الله رئیسی در دیدار سران نظام با مقام معظم رهبری، با کمک مردم و مسئولان، همه این مشکلات اقتصادی و گرانی ها تدبیر خواهد شد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور