فرماندار بیرجند گفت: مردم هوشمند و با بصیرت ما همیشه در همه صحنه‌های اجتماعی و سیاسی کشور جلودار و میدان‌‎دار هستند.

علی فاضلی‌فرد روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر بیرجند  اظهار داشت: امسال با توجه به هجمه‌های وسیع دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و جنگ تمام عیار و ترکیبی که راه انداختند حضور مردم بیش از گذشته احساس می‌شد.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستند، اضافه کرد: مردم در اغتشاشات اخیر با بصیرت و هوشمندی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و این فتنه دشمنان هم ناکام ماند.

فرماندار بیرجند از دلایل ناکارآمدی فتنه دشمنان را رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم دانست و گفت: مردم ما در مسیر ولایت حرکت کردند و به همین خاطر حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیش از گذشته احساس شد.

وی اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه شهرستان بیرجند که در همه عرصه‌ها و صحنه‌های سیاسی و اجتماعی میدان‌دار بوده‌اند در این راهپیمایی حضور گسترده خود را نشان دادند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

فاضلی‌فرد با اشاره به اینکه به میمنت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برخی زندانیان مورد عفو رهبری قرار گرفتند، اضافه کرد: با موافقت رهبر بصیر و هوشمند جمهوری اسلامی ایران در این موضوع نیز نقشه‌های دشمنان خنثی شد.

وی گفت: در شرایطی قرار داریم که همه استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج شدند و دلیل آن نیز پویایی، موفقیت، پیشرفت و رو به جلو بودن نظام جمهوری اسلامی است، خوشبختانه فرمایش رهبر کبیر انقلاب محقق شده و امروز انقلاب ما به سراسر جهان صادر شده است.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: در این شرایط که قطار جمهوری اسلامی ایران با سرعت پیش می‌رود قطعا مورد رضایت استکبار جهانی نیست و از شرایطی استفاده می‌کنند که جلوی حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی را بگیرند.

وی گفت: مردم هوشمند و بصیر ایران اسلامی در این همایش ملی نشان دادند که کماکان در مسیر انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و دفاع از آرمان‌های آن ثابت قدم هستند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز از میدان شهدا آغاز شد و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه یافت.