استاندار خراسان جنوبی گفت: گزارشاتی در مورد تعلل در روند اجرای پروژه‌های فرهنگی مرکز استان به دست ما رسید که برخی به دلیل به ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و بخشی به علت کمبود اعتبارات و کمبود نقدینگی است.

گزارشاتی در مورد تعلل در روند اجرای پروژه‌های فرهنگی مرکز استان به دست ما رسید و در همین راستا امروز بازدیدی از پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی و آموزشی بیرجند که عمدتا در شمال شهر بودند، داشتیم.

وی افزود: در بازدیدهایی که امروز به همراه مسئولان صورت گرفت، موانع و مشکلاتی در روند اجرای پروژه‌ها دیده شد که برخی به ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و بخشی به کمبود اعتبارات و کمبود نقدینگی برمی‌گردد.

به گزارش ایسنا، استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بنا شد در معاونت عمرانی استانداری جلساتی در این زمینه برگزار شود تا با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بتوانیم موانع و مشکلاتی را که به دلیل ناهماهنگی به وجود آمده برطرف کنیم تا این پروژه‌ها سرعت بیشتری داشته باشد.

معتمدیان تصریح کرد: تمرکز پروژه‌های فرهنگی در شمال شهر بیرجند بوده و به دلیل کمبود زیرساخت‌ها و تراکم جمعیت در شمال شهر یکی از اولویت‌های مسئولان رسیدگی به این پروژه‌هاست.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با تزریق اعتبارات و رفع موانع و مشکلات پروژه‌ها را با سرعت بیشتری اجرایی کنیم.