امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: حضور مردم بزرگترین دلیل برای این است که تبلیغات و سم‌پاشی دشمنان اسلام در اراده و محبت ملت نسبت به رهبری، نظام و مسؤولان، اثر نداشته است.

مولوی غلام حیدر فاروقی روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند  افزود: این تبلیغات اثری نداشته و نخواهد داشت لذا ملت ایران همانگونه که در همه مناسبت‌ها کنار هم هستند برای شرکت در راهپیمایی نیز حضور پرشور دارند.

وی بیان کرد: جوانانی که دوران پیش از انقلاب را به یاد نمی‌آورند باید از بزرگان خود نعمت‌هایی را که در این انقلاب ارائه شده است، بدانند و قدر دانسته شود.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و نقش آن در تقویت استکبارستیزی اظهار داشت: شهادت تاثیر بسیار زیادی در استکبارستیزی داشته و آن جمعیتی که در تشییع جنازه سردار شرکت کردند دلیلی بر همبستگی مردم ایران، دفاع از میهن و شهدا و عزم قیام علیه دشمنان است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ در ۱۰۰ نقطه استان مرزی خراسان جنوبی شامل شهر، روستا، بخش و مناطق عشایری برنامه‌ریزی شده است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بیرجند مرکز خراسان جنوبی صبح امروز – سه‌شنبه – از میدان شهدا آغاز شد و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه یافت.

حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان پرشورتر از سال‌های گذشته و خیابان‌های مسیر راهپیمایی در شهر بیرجند اکنون مملو از جمعیت است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علاوه در ۱۰ شهرستان دیگر استان خراسان جنوبی نیز با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است.