به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، صبح امروز محمد اسماعیل افضل پور در جمع بانوان ورزش صبحگاهی سالن فجر انقلاب شهرستان بیرجند حضور یافت.
افضل پور در جمع بانوان ورزشکار عنوان کرد: یکی از ارکان مهم خانواده ها ورزش است که بانوان می توانند نقش مهمی را در این زمینه ایفا کنند. وی خاطرنشان کرد باید تلاش کنیم از طریق ورزش کردن سطح سلامت جامعه را افزایش دهیم که بانوان نیز می توانند در این زمینه پیش قدم باشند.
مسئول ورزش استان خاطرنشان کرد، در حوزه بانوان اداره کل فعالیت های خوبی جهت ترویج ورزش در بین بانوان صورت گرفته است و امیدواریم بانوانی که درحال حاضر ورزش می کنند بتوانند زمینه حضور سایرین را به ورزش فراهم کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان عنوان کرد آماده هرگونه همکاری جهت رفع مشکل بانوان در زمینه ورزش هستیم و تلاش می کنیم به کمک هیات ورزش های همگانی برنامه های متنوع ورززشی را در بخش بانوان برگزار کنیم.
افضل پور در ادامه از سایر قسمت های سالن ورزشی فجر انقلاب بازدید و جهت تجهیز و در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی مورد نیاز این سالن قول مساعد داد.
در این بازدید مهدی عجمی نژاد معاون توسعه امور ورزش و زهره جهانی مسئول ورزش بانوان اداره کل، امین لطفیان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، سیدمحمدرضا حسینی رییس هیات همگانی استان و محمود عرفی رییس هیات همگانی شهرستان بیرجند نیز حضور داشتند
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله