?مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، ضمن اعلام خبر سفر دو روزه معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به استان طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۱ و ۲۲ تیرماه، جزئیات برنامه های سفر را اعلام کرد .

?به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، نفیسه نخعی با بیان اینکه شهیندخت مولاوردی، ضمن حضور در گلزار شهدای بیرجند و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، در مراسم تقدیر از صنعت گران برتر استان به مناسبت روز صنعت و معدن شرکت خواهد کرد. همچنین بازارچه دائمی صنایع دستی واقع در باغ موزه اکبریه در ادامه برنامه ها مورد بازدید قرارخواهد گرفت .

?وی افزود: از دیگر برنامه های معاون رییس جمهور در این سفر می توان به افتتاح واحد تولیدی ماهدیس سنگ و بازدید از واحدهای تولیدی عایق های ساختمانی(صادراتی) بیرجند اشاره کرد .

?نخعی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در شورای اداری استان، شرکت در نشست بانوان برگزیده استان و حضور در منطقه ویژه اقتصادی و بازدید از واحدهای مستقر در این منطقه ، برنامه های خود در این سفر را به پایان خواهد رساند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله