#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: دشمن امروز به فاصله انداختن بین مردم و دولت چشم طمع دوخته است و با تقویت جریان نفوذ می‌خواهد این پیوستگی را از هم بگسلد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در دیدار استاندار خراسان جنوبی، معاونان استانداری، فرمانداران و جمعی از مدیران به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار داشت: نفوذ دشمن از روزهای اولیه انقلاب از دولت بنی صدر آغاز شد که می‌خواستند با انقلاب‌های رنگی بین دولت و ملت فاصله بیندازند.

وی گفت: دشمن این فاصله انداختن را خیلی جدی گرفته و با اقداماتی که در گذشته انجام دادند در سال‌های اخیر تلقین می‌کردند که مردم دیگر روز قدس، ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن را نخواهند دید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: این همه توطئه، ترور، دخالت نظامی و فتنه علیه جمهوری اسلامی ایران هر کدام به گفته رئیس جمهور روسیه کافی بود تا کشوری را نابود کند.

وی یادآور شد: دشمن با روی کار آوردن افرادی همچون رضاخان قلدر و شهادت افرادی همچون امیرکبیر می‌خواست فاصله‌ها را زیاد کند و از همان زمان تاکنون از هیچ تلاشی چشم‌پوشی نکرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: در دین خدا شایستگی‌ها و کرامات برای مسوولان نظام منظور است که خود به خود محبوبیت دارد اما دشمن با ارایه طرح پایان تاریخ و روی کار آمدن استبداد لیبرال که اجازه تغییر به هیچ گروهی را نمی‌داد می‌خواست به خواسته‌های شوم خود برسد اما خداوند متعال وعده داده بود و انقلاب شکل گرفت.

وی افزود: آنچه جلوی آمریکا را گرفت، انقلاب اسلامی ایران بود وگرنه شوروی که دچار فروپاشی شد و انقلاب اسلامی در ذات خود یعنی اسلام و هرچه غیر از آن باشد، خارج از اسلام است.

امام جمعه بیرجند گفت: هر موجودی به نسبت آفتی دارد و در طول تاریخ آفت بین‌المللی از ۴۰۰ سال قبل برای انسان‌های مظلوم برنامه‌ریزی کرد لذا ابزار کار آمریکا و انگلیس در این دوران تضعیف و تسلط بر ملت‌ها بوده و به گفته خودشان همه گزینه‌ها را روی میز دارند.

وی افزود: در همان سال‌هایی که دشمن آیه یاس می‌خواند، مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را نوشتند و امروز شرایط کشور طوری شده که دولت انقلابی با رای مردم پای کار آمده و مدیران به عنوان انسان‌های انقلابی فرصت خدمتگزاری را نباید از دست بدهند.

امام جمعه بیرجند گفت: دنیا در قبال دست‌اندازی‌های دشمنان، انتظار اربعین حسینی را می‌کشد و در این اجتماع عظیم کشیش مسیحی هم می‌آید زیرا عدالت اینجاست و مردم در سراسر دنیا عدالت می‌خواهند.

وی بیان کرد: صدای جمهوری اسلامی ایران به گوش جهان رسیده و همه آزادگان به دنبال منجی عالم بشریت هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون قوای سه‌گانه این جامعیت و وحدت را نداشته‌اند که دولت قانوندان و مجرب، قوه قضاییه عادل و مجلس تسلط بر قانون و اجرا داشته باشد و کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند این جامعیت را بر هم بزنند اشتباه می‌کنند زیرا این همراهی خدایی است.

وی گفت: انقلاب اسلامی، جهان را از آفت بسیار خطرناک حفظ کرد که اگر در این زمینه کوتاهی کنیم مردم جهان گریبان ما را خواهند گرفت زیرا پیشرفته‌ترین قانون اساسی با برهان و دلیل نزد ماست و دولت وظیفه دارد به آن عمل کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: زمانی مجریان قانون در کشور از قانون فاصله گرفتند که خطر بزرگی بود و امروز هم این مسوولیت‌ها آزمایش و امانتی در دست من و شماست.

وی گفت: رده‌های اول نظام امروز استراحت ندارند و کاری که انجام می‌دهند من و شما حاضر نیستیم حتی برای خانواده این قدر تلاش کنیم لذا امیدواریم مسوولان از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات چشم‌پوشی نکنند و همه انتظارات از مردم نباشد زیرا مردم درگیر مسایل روزمره هستند و قدرت تحلیل در مسایل اجرایی ندارند.

هفته دولت از دوم شهریور آغاز شد که میثاق با ولایت نام دارد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور