?مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، بر تعامل روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و رسانه ها در راستای توسعه استان تأکید کرد.
مالکی با تأکید بر این مطلب در جریان بازدید از روزنامه زعفران و نشست با مدیر مسئول و عوامل این نشریه، خاطرنشان کرد: تعامل، همکاری و همراهی دو حوزه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و رسانه ها، در پیشبرد اهداف و برنامه های استان بسیار مؤثر می باشد.
?وی با اشاره به این که موضوع توسعه، اولویت اول خراسان جنوبی می باشد، تصریح نمود: توسعه، رونق اقتصادی را به همراه دارد که سبب بهبود معیشت و کیفیت سطح زندگی مردم می شود.
?مشاور استاندار در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و از تکالیف روابط عمومی ها و جامعه خبری استان در این زمینه گفت.
?مالکی ادامه داد: این دو حوزه بسیار حساس می توانند دست در دست هم شرایط را به گونه ای پیش ببرند که شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.
?وی تأکید کرد: ایجاد فضایی پرشور و بانشاط در ایام انتخابات، مهمترین تکلیف روابط عمومی ها و رسانه هاست.
?مدیر روابط عمومی استانداری به ارتباط انتخابات با توسعه پایدار اشاره کرد و گفت: با انتخاب فرد اصلح و افرادی که برنامه های توسعه ای دارند، می توانیم به پیشرفت شهر، منطقه، استان و کشور امیدوار باشیم.
?مالکی متذکر شد: این مهم با حضور حداکثری مردم درانتخابات میسر می شود.
?وی افزود: آمار دوره های گذشته به خوبی نشان دهنده حضور حداکثری مردم ولایتمدار و بابصیرت خراسان جنوبی در عرصه انتخابات است.
?زاهدی پور مدیرمسئول روزنامه زعفران هم در ادامه از دغدغه های رسانه ها گفت و بر تأثیر تعامل و همفکری روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با رسانه ها، در تحقق اهداف استان به ویژه طی کردن مسیر توسعه تأکید کرد.