مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از فروش ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد و عنوان کرد: در این مدت ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بن تخفیف کتاب نیز توزیع شده است.
ناصر نبی زاده با بیان این که سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان ۳ لغایت ۸ آذرماه ۹۸ برگزار شد، اضافه کرد: در این مدت، علاوه بر فعالیت ۴۶۴ ناشر و نمایندگی نشر، ۳۲ غرفه جنبی نمایشگاه نیز برنامه های متنوعی را به علاقه مندان و مراجعین ارائه دادند. وی به برگزاری شب های فرهنگی ۳ شهرستان فردوس، قائن و خوسف اشاره کرد و افزود: رونمایی کتاب و برپایی شب های فرهنگی با حضور اساتید دانشگاهی و بزرگان فرهنگ و هنر استان از دیگر برنامه های این دوره از نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به استقبال بالای علاقه مندان از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان ، ادامه داد: این دوره نمایشگاه کتاب، ۴۵ هزار نفر بازدیدکننده داشت. همچنین در مدت برگزاری نمایشگاه ۶۰۰ تراکت راهنمای غرفه ها و ۲۰۰ تراکت نظرسنجی توزیع شد.

نبی زاده با بیان این که در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی کتاب هایی با موضوعاتی همچون عمومی، پزشکی، هنر، حقوق، کودک و نوجوان، زبان انگلیسی، توان‌یابی توزیع شده بود، اضافه کرد: بستری را فرآهم کردیم تا کتب با حداقل تخفیف ۳۰ درصدی به علاقه مندان عرضه شوند. این تخفیف در برخی غرفه ها تا ۵۰ درصد نیز ارائه شد.

وی همچنین به طرح ” همراه نمایشگاه ” اشاره کرد و گفت: دارندگان بن کارت ها به مدت سه هفته بعد از اتمام نمایشگاه با مراجعه به کتابفروشی های معرفی شده از جمله پاتوق کتاب بیرجند، نبش مدرس ۲۵؛ نمایشگاه دائمی کتاب بیرجند، نبش حکیم نزاری ؛ کتابفروشی در خوارزمی، ابتدای خیابان مدرس؛ نهال دانایی خیابان معلم، بعد از کوچه ۳۷، طبقه ۱؛ کتابفروشی اندیشمند، ابتدای خیابان معلم می توانند کتاب خریداری کنند.