رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اجرایی شدن طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان”بیرجند” خبر داد و گفت: در این مرحله ۸ معتاد متجاهر دستگیر و یک پاتوق مصرف مواد مخدر پلمپ شد.

سرهنگ”غلامرضا شاهوردی” اظهار داشت: در راستای برقراری نطم، امنیت و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان پرخطر و در اجرای برنامه های ابلاغی و اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر، با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، بررسی میدانی از محلات آلوده شهر، پارک ها، فضاهای سبز، آرامستان، پاتوق خانه ها و مخروبه ها انجام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران با همکاری رده های برون سازمانی و تیم های میدانی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و با هماهنگی دادستان مرکز استان ۷ محله و نقطه آلوده به مواد مخدر را پاکسازی کردند که در همین راستا ۸ معتاد پر خطر دستگیر و به کمپ های ترک اعتیاد مردان و زنان تحویل شدند و یک پاتوق مصرف مواد مخدر نیز پلمپ شد.

سرهنگ شاهوردی تصریح کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بصورت سراسری با قوت ادامه خواهد داشت و پلیس اجازه جولان به سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.