معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش باشگاهی باید بر استعدادهای درون استانی باشد و استفاده از جوانان و نوجوانان مستعد در تیم‌های ورزشی و باشگاهی رده بالای استان در اولویت قرار گیرد.

محمدرضا طالبی در نشست با جمعی از دست‌اندرکاران هیات فوتبال استان به ظرفیت‌های فراوان خراسان جنوبی در حوزه‌های مختلف ورزشی به‌ویژه رده‌های نونهالان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: باید مسابقات استعدادیابی بین نوجوانان و نونهالان استان برگزار تا استعدادهای ناب در رشته‌های مختلف کشف شود.

وی تاکید کرد: باید از سال‌های قبل به جای استفاده از افراد غیربومی در تیم‌های ورزشی خراسان جنوبی، بر استعدادیابی فرزندان مستعد درون استان کار می‌شد تا امروز وضعیت مطلوب‌تری در تیم‌های ورزشی رده ملی داشته باشیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: مسوولان ورزش استان از اکنون برای آینده برنامه‌ریزی کنند و با استعدادیابی فرزندان خراسان جنوبی در رشته‌های مختلف، زمینه حضور آنان را در باشگاه‌های استانی فراهم کنند تا در آینده نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران استان در رده‌های ملی و کشوری باشیم.

وی افزود: معادن، شرکت‌ها و واحدهای اقتصادی زیادی در استان داریم که می‌توانند به عنوان حامی و پشتیبان تیم‌های ورزشی خراسان جنوبی باشند و در این خصوص آمادگی کامل برای حضور در جلسه و حمایت از تیم‌های استان وجود دارد.