?مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روابط عمومی بر ضرورت توجه به زمان و زبان مناسب در اقناع سازی افکار عمومی تأکید کرد.
مقامی با تأکید بر این مطلب در نخستین گردهمایی روابط عمومی ها و رابطین خبر دستگاه های اجرایی شهرستان سربیشه ضمن عرض تبریک هفته روابط عمومی، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن به صورت لحظه ای در حال بمباران اطلاعاتی است، آن چه می تواند به اقناع افکار عمومی کمک کند، ارائه اطلاعات هوشمندانه و متعهدانه در زمان درست است.
?وی با اشاره به جنگ ترکیبی تمام عیار رسانه ای که با استفاده از امپراتوری رسانه ای دشمن، علیه نظام شکل گرفته، تصریح کرد: جریان رسانه ای غرب در حال نسخه پیچی برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
?مشاور استاندار با بیان اینکه هم اکنون زمین بازی، زمین جنگی است که نیازمند اشراف اطلاعاتی و رصد اطلاعاتی لحظه به لحظه می باشد، افزود: اگر رصد لحظه ای نباشد ما جانبازان و شهیدان زیادی خواهیم داد.
?مقامی با تأکید بر اینکه در همین عمر کوتاه دولت سیزدهم اتفاقات مبارکی صورت گرفته، افزود: فعال شدن بیش از پیش حوزه رسانه ای دستگاه های اجرایی در راستای جهادتبیین و انعکاس دستاوردهای دولت در زمینه های دوبانده سازی محور های مواصلاتی، گازرسانی به کلیه روستاها، ایجاد پروژه های زیر ساختی، تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام و… در استان، مورد انتظار است.
?وی با طرح این سؤال که آیا مردم این خدمات را لمس کرده اند و حس شیرین خدمات دولت سیزدهم راذچشیده اند؟ادامه داد: جواب این سؤال را باید در دامنه حوزه اطلاع رسانی خودمان ببینیم.
?به گفته وی؛ اگر مردم خدمات دولت را احساس نمی کنند به خاطر این است که نوع روایتگری ما هوشمندانه نیست و ما نتوانسته ایم درست و بموقع از بسترهای رسانه ای در راستای انعکاس دستاوردها و اقدامات استفاده کنیم.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور