#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

فرماندار نهبندان مطرح کرد :
از مدت ها قبل با هدف معرفی بیشتر شهرستان پیگیر ساخت تله فیلم در شهرستان نهبندان بودیم که خدا را شکر با همکاری مدیرکل صدا و سیما امروز محقق شد ?

? قائم مقام صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی مطرح کرد : آغاز ساخت فیلم تلویزیونی بی خوابی با رویکرد گذشت و بخشش و زنده نگهداشتن فرامین قرآن کریم همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی (ع) در شهرستان نهبندان

قائم مقام صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی مطرح کرد : آغاز ساخت فیلم تلویزیونی بی خوابی با رویکرد گذشت و بخشش و زنده نگهداشتن فرامین قرآن کریم همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی ع در شهرستان نهبندان

? فرماندار نهبندان مطرح کرد: از مدت ها قبل با هدف معرفی بیشتر شهرستان پیگیر ساخت تله فیلم در شهرستان نهبندان بودیم که خدا را شکر با همکاری مدیرکل صدا و سیما استان امروز محقق شد ?

? به گزارش روابط عمومی فرمانداری نهبندان؛ عوامل اجرایی و بازیگران میهمان و بومی این فیلم تلویزیونی ۴٠ نفر هستند که سکانس های آن به مدت ٢٠ روز در سطح شهر و مکان های دیدنی نهبندان ضبط می شود.

بیکی فرماندار نهبندان نیز با بیان اینکه یکی از راه های شناخت بیشتر مناطق مختلف از جمله شهرستان نهبندان، پرداختن به ظرفیت ها و پتانسیل ها از طریق تهیه فیلم های تلویزیونی است گفت : از مدت ها این درخواست به مدیرکل صدا و سیما مطرح شده که خوشبختانه امروز و رسماً همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام علی (ع) کار ساخت تله فیلم که قابلیت پخش در شبکه های سراسری را دارد در شهرستان نهبندان کلید خورد.

? مجید بیکی افزود : ظرفیت ها و توانمندی های هنرمندان شهرستان نهبندان نیز در این تله فیلم بکار گرفته خواهد شد.

? تهیه کننده و کارگردان فیلم بی خوابی گفت : تلاش بر این است تا این تله فیلم ٩٠ دقیقه ای در ایام مناسبتی همچون شب های قدر پخش شود.

? مرتضی رحیمی با بیان اینکه در این تله فیلم هنرمندان مطرح کشورمان چون خانم ها ترکاشوند و گودرزی به ایفای نقش می پردازند گفت همچنین آقایان : محمدرضا شورابی، صادق عرب ، مجتبی بندگانی ، نورالله روشندل ، قاسم سبزعلی ، خانم فریده ابراهیمی و تعدادی از هنرمندان بومی شهرستان ایفای نقش دارند .

? سجاد پور نویسنده این فیلم تلویزیونی نیز گفت : هدف ما از حضور در استان ها و مناطق اجرای عدالت فرهنگی و شناسایی قابلیت های بصری و فرهنگ و آداب و رسوم مناطق مختلف کشور است

? قائم مقام صدا و سیما خراسان جنوبی در حاشیه آغاز ضبط این فیلم تلویزیونی گفت : پرداختن به معارف دینی و اخلاقی و ترویج فرهنگ صبر و گذشت از سیاست های صدا و سیماست؛ که در کنار آن معرفی آداب و رسوم و معرفی شهرستان نهبندان در این فیلم به چشم خواهد خورد.

? مهندس علی اصغر زارع گفت : توجه به جوانان و پیوند بین جوانان امروز و دیروز در این تله فیلم دیده شده که قرار است در روزهای مناسبتی سال آینده از شبکه های سراسری و شبکه خاوران پخش شود.

? او با بیان اینکه فیلم بی خوابی پنجمین فیلم تلویزیونی صدا و سیما خراسان جنوبی است که در استان خراسان جنوبی کلید خورده است افزود : در تولید این فیلم علاوه بر بازیگران مطرح کشوری از عوامل شهرستان نهبندان در حوزه بازیگری نیز استفاده شده که این نوید را خواهد داد که در آینده فیلم های داستانی بومی در خراسان جنوبی ساخته شود.