🔹معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: شهدا برکت اسلام و مسلمین و انقلاب هستند.
سیدمحمد رضا طالبی در دومین جلسه ستاد استقبال از شهدای گمنام که با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران شهرستان های تابعه استان برگزار شد، بیان داشت: در طول تاریخ اسلام و در جنگ تحمیلی، افرادی به شهادت رسیده اند و این شهدا برکت اسلام و انقلاب هستند.
🔹وی تصریح کرد: در استقبال شهدای گمنام باید در هر شهرستان یک مراسم محوری با استفاده از ظرفیت هیئت های مذهبی برگزار شود و آموزش و پرورش و دانشگاه ها برای استقبال از شهدای گمنام در برنامه ریزی ها در اولویت قرار گیرند.
🔹به گفته وی؛ باید تلاش کنیم تا در روز شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم در شأن شهدا با حضور گروه های مختلف مردم برگزار شود.
🔹معاون استاندار با تأکید بر اینکه از این برکات و فرصت ها باید نهایت بهره برداری را به نفع اسلام و مسلمین ببریم، افرود: باید در همه مراسم هایی که برگزار می شود، اهمیت نقش حضور مردم در انتخابات هم به خوبی تبیین شود.
🔹طالبی خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است در راستای جنگ ترکیبی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جلوگیری کند که این موضوع نیز باید برای مردم تبیین شود.
🔹شایان ذکر است؛ در این جلسه مقرر شد مراسم وداع با شهدای گمنام در حسینیه جماران بیرجند و تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام در بیرجند، صبح روز شهادت حضرت فاطمه(س) از کهف الشهدا در خیابان مدرس به سوی میدان ابوذر بیرجند برگزار شود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور