سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترور سردار سلیمانی، اشتباه و قمار بزرگ آمریکا بود اما آنها باید مطمئن باشند و شک نکنند که این اتفاق سفره دشمن را از منطقه غرب آسیا و ممالک اسلامی جمع خواهد کرد.

سردار رمضان شریف روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در میدان قدس بیرجند گفت: سرنوشت قاتلان سردار سلیمانی چیزی بهتر از سرنوشت صدام و حزب بعث نخواهد بود.

وی افزود: دست قطع شده انگشتر به دست سردار سلیمانی به عنوان گواه و شاهد برای شیعیان شد که علمدار امام بمانیم و آن دست در جنگ تحمیلی تیر خورده بود و همانطور که صدام و حزب بعث به دست امت اسلامی گرفتار زباله‌دان تاریخ شدند مطمئنا سرنوشت عاملان شهادت این سردار اسلام بسیار نکبت بارتر رقم خواهد خورد.

وی اظهار داشت: فرزندان مقاومت در سراسر جغرافیای جهان اسلام انتقام خون سردار سلیمانی را می‌گیرند و شاید خداوند اراده کرده بود از بین سرداران نامدار یکی بیشتر عمر کند تا ۵۰ میلیون جمعیت یک بار چهره نورانی یکی از سرداران رشید را در قامت سردار سلیمانی ببینند.

مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این رویداد را بسیار اثرگذارتر از تولید آثار هنری برای شناخت سرداران شهید دفاع مقدس همچون شهید همت، زین الدین، باکری، کاظمی و صیاد شیرازی دانست و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر فرماندهان دفاع مقدس و مدافعان حرم بود که با الگوگیری از سرداران بزرگ، مدل دفاع مقدس را در جبهه مقاومت پیاده کرد و به دست شقی ترین انسان‌های روی زمین به شهادت رسید.

وی افزود: سردار سلیمانی لشکری مومن از مردم عراق، لبنان، سرویه، یمن و افغانستان را پرورش داد که دشمن ضرب شصتی از این تربیت‌شدگان مکتب سردار سلیمانی چشیده و از فرماندهان جبهه مقاومت هراس دارد.

سردار شریف تصریح کرد: صهیونیست‌ها حال و روزی نزار دارند ولی خوشحالی آنها در ترور سردار سلیمانی دیری نپایید و کمتر از هفت روز از شهادت سردار و به خاک سپرده شدن پیکیر مطهر این شهید، ضرب شصتی دریافت کردند که جرات ندارند راجع به ابعاد و تلفات آن حرف بزنند.

وی گفت: شب گذشته آماری اعلام کرده‌اند که ۱۰۰ نفر بر اثر حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق ضربه مغزی شدند لذا معنای ضربه مغزی را فهمیدیم اما آمریکا باید بداند با کتمان کردن تلفات و حیثیت به باد رفته او چیزی عوض نخواهد شد.

سیلی سوم پای صندوق‌های رای زده خواهد شد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سیلی دومی بود که آمریکا از ملت ایران دریافت می‌کند و تصاویر امروز را با دقت باید آمریکا ببیند تا پیوند ملت با رهبری و ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی را مشاهده کند.

وی تصریح کرد: سیلی سوم را ملت، دوم اسفند پای صندوق‌های رای به آمریکا و دشمنان نظام می‌زند پس آنها یک بار دیگر به پایبندی ملت در راه آرمان های انقلاب اسلامی پی می‌برند.

شریف با اشاره به حضور میلیونی مردم شهرهای مختلف کشور در مراسم‌ بدرقه و تشییع پیکر سردار سلیمانی اظهار داشت: مردم در این حضور بر ۲ نکته تاکید کردند که یکی انتقام سخت، تعیین کننده و تمام کننده از دشمن بود و دومی مردم فریاد زدند همه قاسم سلیمانی هستیم و این خیلی زیبا است.

وی با تاکید بر پیاده سازی معیارهای اخلاقی و رفتاری سردار سلیمانی در جامعه گفت: باید معیارهای قاسم سلیمانی را در جامعه پیاده کنیم و آن را الگوی فرزندان خود قرار دهیم که ادب دینی، احترام به پدر و مادر، شجاعت در میدان خطر و مردم‌داری از جمله آنها است.

وی افزود: ولایت‌مداری، اخلاص و معنویت واژه‌هایی است که اندکی از شخصیت این مرد بزرگ را برای جامعه ترسیم می‌کند و با وجود اینکه کلمات قاصر است که در وصف این مرد بزرگ حرف بزنیم اما همه باید بدانند که عامل بزرگ شدن قاسم سلیمانی ارادت به فرهنگ اهل بیت (ع) و توسعه آن بوده است.

مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران نحوه شهادت و تشییع سردار دل‌ها را یادآور شد و گفت: اینها حاصل همان فرهنگ اهل بیت (ع) بوده که نجات بخش دنیا و آخرت است.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن فرصتی است که به دستاوردهای انقلاب اسلامی و آینده پیش رو نگاه کنیم اگرچه فرصت اندک است اما استقلال، عزت و آزادی شعارهای اصلی و بنیادی انقلاب اسلامی بوده و برای آن تلاش می‌کنیم.

انقلاب اسلامی عزت و استقلال را به ملت ایران برگرداند

سردار شریف بر تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید تاکید کرد و گفت: ۵۰ میلیون نسلی که مبارزات امام با رژیم سابق را ندیده‌اند باید بدانند تا قبل از بهمن ۵۷ حدود ۱۵۰ سال ملت ما در دوران حاکمیت قاجار، پهلوی اول و دوم، هم در استبداد و استکبار داخلی و هم در مستعمره خارجی بودند اما انقلاب اسلامی عزت و استقلال را به ملت برگرداند.

وی با بیان اینکه امروز سرنوشت ملت در همین جغرافیا تعیین می‌شود گفت: همه سیاست‌های خوب و بد در همین سرزمین ترسیم شده و پیشرفت‌های کشور با دوران‌های قبل نه تنها در کشورهای همجوار بلکه با کشورهای مطرح دنیا هم قابل مقایسه نیست.

سردار شریف افزود: دشمن تلاش دارد افتخارات را کوچک و مشکلات را برجسته کند اما ما بر مشکلات عمده غلبه پیدا کردیم زیرا ۴۱ سال فرصت داشتیم برای آینده این سرزمین طراحی کنیم تا ملت از گزند دشمنان مصون باشد.