#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اولین همایش بین‌المللی پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی- اسلامی برگزار می شود.

، سید علی زمزم با بیان این خبر، عنوان کرد: این همایش، بخش علمی یازدهمین جشنواره بین‌المللی مدولباس فجر است که با مشارکت پژوهشگاه و همکاری انجمن علمی پژوهش‌های هنری و دیگر نهادها ۲۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
به گفته وی علاقه مندان به شرکت در این همایش، تا یکم تیرماه مهلت دارند نسبت به ارسال چکیده مقاله و مقالات کامل خود اقدام کنند.
زمزم خاطرنشان کرد: ابعاد فرهنگی- اجتماعی سبک پوشش ایرانی- اسلامی، مطالعات انسان‌شناختی- جامعه‌شناختی سبک پوشش ایرانی- اسلامی، مطالعات تاریخی تطورات سبک پوشش ایرانی و چالش‌های رشد صنعت ملی پوشاک در ایران از جمله محورهای این همایش هستند.

وی با اشاره به این که علاقه‌مندان برای مطالعه فراخوان و ثبت‌نام می‌توانند به تارنمای جشنواره به نشانی www.Fajrmode.com مراجعه کنند، اضافه کرد: یازدهمین جشنواره مد و لباس فجربا تاکید بر حوزه لباس اجتماعی در بیش از ۱۲ رشته و ۳ بخش رقابتی، غیر رقابتی و علمی در تیر ۱۴۰۱ برگزار  خواهد شد.