?رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی تأکید کرد: سوق دادن مردم به سمت انتخاب اصلح ، مهمترین وظیفه کمیته اطلاع رسانی است.
؛ مهدی مرادی با تأکید بر این مطلب در کارگروه تولید محتوای ذیل کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این هدف متعالی، کمیته اطلاع رسانی می بایست با تولید محتوای مناسب و متناسب با سن، جنس، طرز تفکر و دیدگاه مخاطب، به تبیین و روشنگری بپردازد.
?وی تصریح کرد: با وجود تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، آن چه مهم است، تولید محتواهایی می باشد که بتواند مخاطبین و مردم را حفظ کند.
?به گفته وی؛ کمیته اطلاع رسانی می بایست با دقت در تولید محتواهای باکیفیت و به روز، شرایط را به گونه ای پیش ببرد که ۱۱ اسفند نتیجه کار در کف میدان و با حضور پرشور مردم، دیده شود.
?مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری متذکر شد: تولید محتوای خوب، نیاز به اطلاعات و داده های متقن و نیز شناخت دقیق نیازهای مخاطب به ویژه قشر جوان دارد .
?به گفته وی؛ خواسته مخاطبین ما امروز به نسبت گذشته تغییر کرده و باید با احصاء آنها، در بحث تولید محتوا به این تفاوت ها توجه داشته باشیم.
?مرادی با تأکید بر اینکه شبهات و القائات در فضای مجازی بسیار زیاد شده، اظهار داشت: یکی از تکالیف کمیته اطلاع رسانی و تولید محتوا، پاسخگویی به این شبهات و القائات با استفاده از توان افراد خاص و ظرفیت های موجود است.
?وی با ذکر این نکته که فرصت کوتاهی تا زمان برگزاری انتخابات داریم، خاطرنشان کرد: از این فرصت که به زودی هم تمام می شود باید به گونه ای بهره برداری کنیم که در اسفند ماه امسال، افتخار دیگری برای کشور ثبت شود.
?رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با تأکید بر اینکه محتواهای تولیدی باید مستند، مستدل و اثرگذار باشد، گفت: نسل امروز بسیار باهوش بوده، از درک بسیار بالایی هم برخوردار است و زود هم قانع نمی شود، لذا باید با توجه به این موضوع، تولیدات باید کاملاً غنی باشند.
?مرادی ، خانه مطبوعات را رکن اطلاع رسانی ستاد انتخابات خواند و اظهار داشت: نشست با مدیران رسانه ها و خبرنگاران نیز می تواند به دریافت ایده های جدید و تفکرات نو بینجامد.
?وی ادامه داد: خراسان جنوبی، علیرغم وسعت و پهناوری قابل توجه، جمعیت کمی دارد، و در این شرایط تأثیرگذاری رسانه، کار سخت و صعبی نیست.
?به گفته وی؛ هر کدام از ما به سهم خودمان باید پای کار باشیم تا نظام جمهوری اسلامی در این آزمون هم سربلند باشد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور