#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

“محمد محمدی” با حکم استاندار خراسان جنوبی به سمت سرپرست فرمانداری قاینات منصوب و معرفی شد.

وی سومین سرپرست فرمانداری قاینات در یک سال گذشته است که امروز (یکشنبه) در آیینی با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی، امام جمعه قاین و جمعی از مسوولان شهرستان معارفه شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی که پیش از این با حفظ سمت سرپرستی فرمانداری قاینات را برعهده داشت، در این آیین گفت: استکبار جهانی پس از ناکامی در تمامی نقشه‌های شوم خود همچون جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران به ناامید کردن مردم از نظام روی آورده‌ است.

ناصر ناصری افزود: بخشی از عوامل فریب خورده داخلی هم با دشمن همکاری کردند اما دولت سیزدهم با اقتدار وارد میدان خدمت شد و با اقدام جهادی و انقلابی، خدمت به مردم را ادامه داده و با در کنار مردم بودن نقشه‌های دشمنان و بدخواهان نقش بر آب شده است.

وی گفت: یکی از این اقدامات ارزشمند، اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها است که امیدواریم با کمک و همراهی مردم این موضوع به سرانجام برسد.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: هنر مدیران در کنار مردم ماندن، در صحنه حاضر بودن و پاسخگویی آنان است تا با کمک مردم در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

وی گفت: درس‌های عاشورا و قیام امام حسین (ع) همیشه زنده و حرکت‌آفرین بوده و کشور و نظام اسلامی ما به برکت همین درس‌ها و ایثارگری‌ها و حضور مردم در صحنه به یک قدرت بین‌المللی و منطقه‌ای تبدیل شده است.

ناصری اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با معنویت و تمدنی که دارد در حال فتح قلوب آزادیخواهان در سراسر جهان است و دنیا شاهد یک الگوی موفق سیاسی و اسلامی در ایران است.

سرپرست فرمانداری قاینات هم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب و سند همگرایی و طرح تحول دولت سیزدهم سرلوحه کار ما خواهد بود.

محمد محمدی با بیان اینکه سند آمایش سرزمینی شهرستان در جهت توسعه، مبنای کار است افزود: باید از شعارگرایی پرهیز کرده و با اتحاد و همدلی و تیم منسجم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی شهرستان همراه با قانون‌گرایی در جهت احقاق حقوق شهروندان گام برداریم.

در این نشست “محمد محمدی” با حفظ سمت مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی به عنوان سرپرست فرمانداری قاینات معرفی و از خدمات “ناصر ناصری” سرپرست سابق فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

پیش از آن “حمیدرضا برات‌زاده” سرپرست فرمانداری قاینات بود.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در ۱۱۰ کیلومتری شمال بیرجند است.