سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر؛ آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ردیف دستگاه های برتر استان در مقابله و مبارزه با این پدیده شوم خانمانسوز قرار گرفت.

 

، علی اصغر موسوی کیا اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته طرح مدارس عاری از خطر در ۱۲۱ آموزشگاه متوسطه دوره دوم اجرا  شد و در آن، دانش آموزآن  با سرفصل های ویژه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر آشنا شدند.

 

وی، با اشاره به اجرای بیش از  ۱۵۰ طرح و کارگاه ها آموزشی در قریب از یک هزار و ۴۰۰ مدرسه خراسان جنوبی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی، تصریح کرد: در جریان اجرای این طرح هاو کارگاه های بیش از ۲۵ هزار  نفر از دانش آموزان، اولیا و کارکنان آموزش های لازم را به میزان ۱۰۶ هزار و ۱۱۰ ساعت فرا گرفتند.

 

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: علاوه بر این در سال تحصیلی گذشته و درراستای پیشگیری اولیه از اعتیاد وآسیب های اجتماعی ۶۱۳ نمایشگاه در مدارس استان برگزار شد.

 

موسوی کیا از تداوم اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان، در شهرستان های درمیان و بیرجند، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر دادو ابراز داشت: از ابتدای مهر ماه سال جاری این طرح در۱۸۷ مدرسه درمیان و۲۱ مدرسه بیرجند اجرا می شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله