فرماندار نهبندان در دیدار با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان : فرهنگ سازی و آسیب شناسی در حوزه وقف از ضروریات ارتقای این بخش است .
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به همراه کارکنان و جمعی از یاوران وقف با بیکی فرماندار شهرستان نهبندان دیدار وگفتگو کردند .
بیکی فرماندار شهرستان نهبندان ضمن تسلیت به مناسبت ایام پیش رو صفر اظهار نمود : وقف توشه ای است که واقف و آن فردی که نیت می کند آثار و برکات آن محدود به زمان حیات وی نمی باشد .
وی در ادامه اشاره کرد : موقوفاتی که توسط هر فرد صورت می گیرد باید بر اساس نیتی که آن فرد موقوفه را انجام داده است انجام گیرد .
نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد : فرهنگ سازی و آسیب شناسی در حوزه وقف از ضروریات ارتقائ این بخش است .
فرماندار اضافه کرد : با توجه به ظرفیتهای وقفی که در شهرستان وجود دارد بدرستی و با برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب از آن در جهت خدمات رسانی مطلوب استفاده گردد .
بیکی در پایان گفت : مسئولین متولی موقوفات تلاشها و زحماتی را که انجام می دهند باید نماد بیرونی داشته و پیشنهادات مناسبی را به سایر دستگاهها در این خصوص ارائه نمایند .
در ابتدای این جلسه بهادری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گزارشی از اهم اقدامات و برنامه ریزی حوزه کاریشان ارائه نمودند